(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarın Ağlayacağım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarın Ağlayacağım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gece bitmez yağlı kurşun sıkmadan, Özlemlerin duvarını yıkmadan, Yazacağım bu kitabı bıkmadan, Yarın hüngür hüngür ağlayacağım.
GECELERDE DAHA ÇOK ARTARMIŞ SANCILAR VE SABAHA ERMEK BİLMEZ ZAMAN ,AĞLARSAN DA MUTLULUKTAN OLSUN SEVGİLİ ARKADAŞIM ÇOK ÇOK GÜZEL DİZELER DUYGULU BİR İKAZ BEKLENENİN TEZ GELMESİ TEMENNİLERİMLE TEBRİK EDİYOR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM SEVGİLERİMLE.
Bazen gözyaşları inci gibi dökülür, Bazen de mutluluk gözyaşları olarak dökülür... Çok içten, etkileyici ve iz bırakıcıydı... Yürekten Tebrik ederim Gulhun hanım. saygıyla...
Hüzün damlaları ile ustalıkla kaleme alınmış çok güzel bir şiirdi. Beğenerek ve saygı duyarak okudum. Kardeşimin kudretli kalemi daim olsun. Her şeyin gönlünüzce olması dileklerimle Sevgi ve saygılarımı iletiyorum efendim. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Aglamak istiyorsaniz da aglayin derim, her iki durumda da daha iyiye dogru gideceginize inaniyorum ki, aglamanin sonu gulmektir.. Hep gulun sonrasinda diyerek gec kalmisligimin ozru ile bu guzel siire tebrik, tesekkur ve sevgimle Gulhun Hanim..
ablacığım kaleminiz ve siz daim olun inşallah güzel bir şiir okudum. inanın okurken gıbta ettim bu güzel şiiri ben yazmalıydım diye sevği ve sayğılarımla
Duyguları yürekten yaşarsan ya ağlarsın yada gülersin...İşte şiirin var olması bu noktada başlar...Duyguların söze döndüğü haldir...Kutlarım üstadem...Saygılarımla...
umutcan58 tarafından 1/6/2014 8:30:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
İNSAN GÜLERKEN DE AĞLAYAMAZ MI ? diye sormuştu şair. Okurken o dizeler ve şiir geldi aklıma. Ben şiir yüreğinize hüzün değmesin dileğiyle okudum ve paylaştım.
bazen gözyaşları sel olur yüreğin kor olur duygular hüzün rüzgarında savrulur gider harikasın sen gülhun um şiir anlatım öyle içten ve güzel ki sevgimlesin sevdiklerinle sağlık mutluluk neşe dolu nice senelere yeni yılın kutlu olsun uğur böceğin
Kendimle söyleşsem sana anlatsam, İçimden geçeni bir bir dinletsem, Öfkemi kabartsam seni inletsem, Yarın hüngür hüngür ağlayacağım.
Sensizlik yaman şey canıma yetti, Sensiz geçen zaman sabrım tüketti, Eğer diyemezsen özlemler bitti, Yarın hüngür hüngür ağlayacağım.
MERHABALAR SAYGI DEĞER İNSAN ..; ÖNCELİKLE 2014 ün İNSANLIK VE ÜLKEM ADINA BARİŞ VE KARDEŞLIK VE ÖTEKİLŞTİRİLMEYEN BİR GELECEK İÇİN UMUT TOHUMLARINI YEŞERTECEK BİR YIL OLMASI DİLEKLERİMİ SUNARAK BAŞLAMAK İSTİYORUM..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI HER ZAMANKİ GİBİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN YÜZÜNÜZ HEP GÜLSÜN İNŞALLAH..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
Bir arkadaşın da belirttiği gibi hece şiirlerinde fevkaledesin. Fevkaledenin fevkine de az kalmış. Tebrik ederim.
Allah hiç bir zaman o gülen gözlerde hüzün yaşatmasın ama göz yaşı da iyidir hani zaman zaman..İnsanın içinde biriken yumruların temizlenmesi açısından gereklidir bile.
Allah ağlanacak sebepler çıkarmasın karşımıza ama çıktığında da ağlamaktan kaçınmamak gerek.
Yeni yılın sağlık, neşe ve huzr getirmesi dileklerimle.
"Hececilerin en iyi kalemlerindensin" desem, "Abartı" dersin. Serbest yazarken 2010'da heceye döndüğünde başaracağından emin değildim doğrusu. Hatta kızmıştım da... Şimdi bana sakın hatırlatma kızdığımı :)))
(Kendim mi hatırlattım ne?)
Hecenin tekniği vs. den söz etmek yerine, duygusuna dem vurmak isterim. "Ağlamak..." yani...
Yıllar önce, bir bayan arkadaşım "Aşık oldum birine" demişti. "Niçin aşık oldun durduk yerde ki?" dedim şakayla. "Aaaahhhh ahhh!" dedi... "Ağlamak istiyorum... Ağlamak için..."
Hep düşünmüşümdür; aşk ağlatır mı? Yorumlara baktım da "Ağlanacaksa sevinçten ağla" diyor arkadaşlar... Sadece bir arkadaşımız "Ağlayacağım" diyor herşeye rağmen.
Ben de diyorum ki; hep gül... Her zaman gül... Ağlarken de gül...
Hüzünlü dizeler dökülmüş yüreğinizden kaleminiz daim olsun efendim yeni yılınızı kutlar sağlık mutluluk ve şiir tadında nice senelere erişmenizi dilerim sağlıcakla kalın saygılarımla
mostar01 tarafından 12/30/2013 9:28:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Allah ağlatmaz inşallah. harikaydı kutladım yalnız şuna bir bak gözden kaçan bir şey var mı? İçimden geçeni bir dinletsem, 4.kıta 2. dizesi selamlarımla
değerli arkadaşım ağlamak bence büyük cesaret heleki bu şiirin dilinde daha bir anlam kazanıyor....duygularına bin sellam diyorum kalemin hep çağlasın saygılarımla zaralıcan