Kutsal topraklarda yanmış gibi, Yanık bir sevdaya ,mayası tutmuş, Ne sevgi yücelmiş Ne de Aşk tükenmiş. Çöl gözyaşlarını bırakmış,en büyük barış şiirlerimizmiş. Eller açıldığında İnsanlar ve hatta ölüm bile şaşırırmış.
Ölü güvercinler kendilerini yıkarmış. 3 yusuf sürerek yüzlerine.
Yasal sözlü gizli öznem,sıradan cümleler kur Titreyen bir öpücük mesela?ve birde "sevdim" sözcüğü ,saçlarıma incilt yağmurun sesini,nameler aksın saçaklarıma.
Renklerimi bulmadan,resimlerimi soldurdular. Siyah beyaz ,tonladılar
Hiç sormadılar? Mutluluğun resmini!
Hep dayattılar, hep-kötü renkler sundular. Gölgeleriyle oynadılar. Mutluluğun Oysa: hep bahardı ,fırca izlerim,hep çiçekler açardı. Güneşliydi evlerin damları,mis kokardı Sardunyalar. Yağmur kokardı topraklar. Kuşlar mutluydu, süzülürken semada,kediler masum , sevimli Horozlar "Lailahe illAllah" derdi, Sabah ezanlarında. Çocuklar el ele gezerdi.
Gök açık hafif güneşliydi Ağaçlar yemyeşil ahenkli Köyüme bakan gözler kuş bakışı eşliğinde sevilirdi.
ve ,,dediler ki ...At,at en kötu renkleri yaşayan Kadın ve Erkeklere."Çocuklara dokunma."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk-ı Hoyrat kullandılar. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk-ı Hoyrat kullandılar. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abdurrahman abime kocaman sevgiler. Beğenmenize tşk ederm.. şiirlerimde geziyorsunuz :),benimde cok gec farkettigim gibi bazen dolasırım. 1 kişinin butun şiirlerinde Sevgiyle..
Dostkaleemmmm ! İkinci bir kayemim mi yoksa ? Sanki benim ikinci kayemim gibi . Bu şiiri de sahiplenirsem kızmak yok . :) Çok sevdim bu şiir dostkalemmm. Tebrik ediyorum. Harikasın