O kadar taşlanması gereken varken Yediği zehir, zemberek Yalana yuva yapan dili İmanı bozuk secdelerde dua ederken Tanrı’ya ihanetlerini duydun mu.?
Dünyanın düzeni bozuk mu bozuk Sustum mu yok, haykırıp durdum.! Tüm kutsallara yemin verdim Düzgün Baba şahit olsun İhanete ortaklık yok
Boş veremem Yalanı, talanı, çalıp çırpanı Bilirim bir emsali daha yok yüreğimin Sıksan sevgi damlar içinden Hele bir içim deyiş sür çatlayan dilime Temmuzda tutuşan türküler sönmedi hâlâ yanar içimde
El ver pirim İnsanlığı Kâbe bilenlerdenim Yüreğimde ki son ümit kırıntıları büyüdü Umudu omuzlarında taşıyan devrim güneşi doğacak elbet Karanlığa kucak açan dünler bitecek Hele bir omuz verin yoldaşlar Gelecek güzel günler bizim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güzel Günler Bizim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güzel Günler Bizim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"el ver pirim insanlığı kâbe bilenlerdenim " Cehalet cahil bilginlerle hiç aşılabilir mi ! Beri yanda sanki cahil yaşamak bazılarımıza iyi geliyor,hatta cahil bilginlere tapılıyor. Teşekkür ederim saygılar.
elbet kötülüğe göz yumulamaz dost ama bu ülkedeki kir sınırları aştı Osmanlıdan beri temizlemek için asır gerekir kutlarım güzel temennilerini kal sevgilerde...
Yüreğinde umut biterse insanın, o vakit yaşama dair sorumluluk da biter ; Bu günkü olağanüstü şartlarda umutlarımızı hep canlı tutmalıyız, yoksa meydan yobazlara, haramilere kalır, onlarda yoksulun , fukaranın kanını emer.. Temennimiz, her şeyin hakça bölüşüldüğü, insan odaklı güzel bir dünya... Sevgi dolu yüreğinize teşekkürlerimle...
Gelecek hep gelecek derken o güzel günlere devrim şarkılarıyla devrildi güzelliklerim bir adım önce solukladığım açlık ateşinin yanında aç olanların soğuk sesiyle elbet gelecek güzel günler güzel günler geldi mi diye sorsam yetmişlik yavruma yetmişimde buldum demeyecektir bana ... Ama bir ümit elbet gelecek o güzel günler (hangi güneşten sonra bilmeme ama benim güneşimin battığı bugünlerde yok)
El ver pirim İnsanlığı Kâbe bilenlerdenim ... Bu mihenkte Pir var mı ki günümüzde... Ben sanmıyorum. Olanlar kendine Pir dedirtmez zaten... Şiir başarılı... Tebrikler Gülşen hanım.
Var olsun o yazdan gönlün
sevgiler bıraktım sayfana canım..