’’Kaderim bu böyle yazılmış yazım Hiç kimsenin aşkında yoktur gözüm Bir yalnızlık şarkısı çalar içim Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım’’
Bir değil, bin yalnızlık şarkısı söylüyor içim bedbahtlığın, perişanlığın en ortasındayım BEN YALNIZIM...
Gecenin karanlığı eşkıya gibi çökünce şehre Aklıma da apansız sevdan geldi miydi bir de Değmeyin gayrı saltanatıma...
Hani O eski köy meydanlarını aydınlatan Tek direkli, sönük ampullü Kendini ışıtmaktan bile korkan Sokak lambaları vardır ya; İşte onlara benzer yalnızlığım... Bırakın, Bir değil, bin yalnızlık şarkısı söylesin dilim Kime ne...
Uçsuz-bucaksız bir ummanda kaybolmuş yelkensiz Küreksiz Dümensiz Başıboş bir tekne gibi yüreğim... Ne yana gideyim? Kime ne diyeyim? Nasılsa yutacak beni dalgalar Ve ben yalnızım...
Bırakın, Bir değil, bin yalnızlık şarkısı söylesin dilim Size ne ?
Tarifsiz sızılar var bedenimde Yüreğe saplı paslı bıçaklar misali Sevdası hala içerimde Çekip atsan bir türlü Çekmesen bir başka...
‘’Söyleyemem derdimi ben kimseye’’
Ve ben yalnızım... ‘’Bırakın’’ dedim size! Varsın, Bir değil, bin yalnızlık şarkısı söylesin dilim... Kime ne?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Yalnızım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Yalnızım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani O eski köy meydanlarını aydınlatan Tek direkli, sönük ampullü Kendini ışıtmaktan bile korkan Sokak lambaları vardır ya; İşte onlara benzer yalnızlığım... Bırakın, Bir değil, bin yalnızlık şarkısı söylesin dilim Kime ne...
yorum yapsam yorum askıda kalırdı bu eser karşında kutluyorurum soydaşım
Hani
O eski köy meydanlarını aydınlatan
Tek direkli,
sönük ampullü
Kendini ışıtmaktan bile korkan
Sokak lambaları vardır ya;
İşte
onlara benzer yalnızlığım...
Bırakın,
Bir değil,
bin yalnızlık şarkısı söylesin dilim
Kime ne...
yorum yapsam yorum askıda kalırdı bu eser karşında kutluyorurum soydaşım