(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* FİTNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* FİTNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selamların en yücesinden sunuyorum değerli dostum sonra her önüne gelen zülfikara sahip olduğunu düşünür sanki kendinden başkaları insan değil gibi lakin o zülfikarın nasıl kullanıldığını dahi bilemez ki
o zülfikar ezgin gönülleri korumaya yeminlidir kinsiz zevassız saygım sevgilerimle her daim
iş güç sardı bu aralar allah hayırlı etsin tatilde mi dir ne dir :)))
Kök salmış tefrika; onmaz bir illet Uyanın ahâli! Ağlıyor millet Ya artık son bulsun, bitsin bu zillet Ya cellat getirin; biçsin zülfikâr!
Çok harika şiir kutlarım kardeşimi.
Gerçekten ağlıyor millet. Milletin ne göz yaşlarını, nede milleti görecek gözleri yok. herkes cukkasını doldurma peşinde. Nasıl yiyeceklerini merak ediyorum. Kefenin cebi yok. çaldıkları ile cennette köşk yaptırıp, taht kurup oturacaklarını sanıyorla. Pek alada biliyorlar hak hukuk gözetmeden, haramı yiyen içerisine cehennem ateşini duldurur diyor kuranın ayeti. Kendi dış görünüş itibarıyle alim, kalbi ise zalim. Halkı kandırmak için müslüman kisveli insanlar sarmış her yanı. Bunların tek gayeleri cukka doldurmak...................... Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste. Halkın "vekili Allah tır". "O" ne güzel vekildir. Kimsenin hakkını kimsede koymaz. "O" semih tir. Akıldan geçirilenleri, kalp in sakladıklarını dahi en iyi işitendir. "O" basir dir. Gizliyi saklıyı her şeyi çok iyi görendir. Şiir ustasına selam olsun. Allaha emanet ol...................
Siir ah sen siir dedim ne guzelsin. Oldugu gibi hic pay bile vermeden oldugu gibi herseyi ortaya dokmus. Cuvaldizi once kendime gerisini bilmem artik :) Kutluyorum yerinde agir bu guzel siiri, yuregini. Selam saygimla..
Yine büyük şeytanla küçük şeytan el ele iş başındalar, içerideki şeytan oğlu şeytanlar da cabası. Düşüncelerimiz farklı farklı da olsa büyük resmi görmek zorundayız bu resim bize neler anlatıyor. Fikir sahibi olmadan önce bilgiye ulaşmalıyız zira fikirler duyumlar dır dedi kodular dır, bilgi ise işin esası belgesi bizi tatmin edenidir. Allah bu necip milleti bu güzel vatanımızı iç ve dış şer odaklardan korusun.
Mecit Hocam kalemine sağlık şiirle çok güzel ifade etmişsiniz kutladım. Muhabbetle sağlık selametle kal.
Mecit hocam kaleminize yüreğinize sağlık. Bu günlerde yaşadığımız fitne ticaretine sitem dolu dizlerinizi okumak güzeldi. Umarım bu illete milletimiz prim vermez. selam ve dua ile esen kalın...
selamların en yücesinden sunuyorum değerli dostum
sonra her önüne gelen zülfikara sahip olduğunu düşünür sanki kendinden başkaları insan değil gibi
lakin o zülfikarın nasıl kullanıldığını dahi bilemez ki
o zülfikar ezgin gönülleri korumaya yeminlidir kinsiz zevassız
saygım sevgilerimle her daim
iş güç sardı bu aralar allah hayırlı etsin
tatilde mi dir ne dir :)))