Fırtınalar derledim bu gün durgun sulardan Cebime saklayarak yüzümün astarını Belki kaçtım yıllardır kurulan pusulardan Asılırken çizgiler düşünmedim hârını Gözünüzün içinden bir cennet diliyorum Geç kaldın deseniz de ben zaten biliyorum.
Özgür kuş değil aklım daha uçup gitmedi Rüzgârda dökülecek tül değil kanatlarım Dünya denen kuytuda esaretim bitmedi Güzü kışı yok eder ilkbahara atlarım. Çiçeklerle oynaşır kuşlarla yarışırım Mutluluk deresinin suyuna karışırım.
Akarım tüm coşkumla dost olurum uykumla Düşleri ipe dizer gerdanıma takarım Yeni bir yurt bulurum sürüklenen her kumla İçimdeki ateşle dünyayı da yakarım. Yaşım yargılar beni ihtilâl sanığıyım Benden iyi kim bilir bu derdin tanığıyım.
Kapatırlar kafese ellerimi bağlarlar Belki hüsranla biter girdiğim bu duruşma Tebessümü asarak yüreğimi dağlarlar İsyankârım dedim ya biter mi hiç vuruşma Yatağıma işlerim el değmemiş telleri Varsın çılgın desinler umursamam elleri.
Nice sevda geçirdim yarışarak rüzgârla Bir dizenin meyliyle nice söze vuruldum Zamanımı tükettim içimi yakan narla Yansıyan hayalimle nice gönle kuruldum. Belki de bu son şansım ayıp demeyin bana Saat durmadan önce set vurulmaz zamana.
Bu öyle bir andır ki şarkılara saklanıp Nağmelerle oynaşmak hüzzamdan akmak gibi Bu öyle bir andır ki tüm kirlerden aklanıp Bulutlarla çarpışıp şavkıyla çakmak gibi… Sanmayın ki bitmişim sanmayın ki yok oldum Anlayış gösteriniz şiire âşık oldum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Aşkım İçin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Aşkım İçin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Sanmayın ki bitmişim sanmayın ki yok oldum Anlayış gösteriniz şiire âşık oldum.'' Şiir aşkınız hiç bitmesin ki bizde zevkle okuyalım Kaleminiz yüreğiniz hiç susmasın. yürekten tebrikler sevgiler...
Nice sevda geçirdim yarışarak rüzgârla Bir dizenin meyliyle nice söze vuruldum Zamanımı tükettim içimi yakan narla Yansıyan hayalimle nice gönle kuruldum. Belki de bu son şansım ayıp demeyin bana Saat durmadan önce set vurulmaz zamana. ÜSTADEM ÇOK GÜZELDİ
Böyle aşka can kurban ŞİİR ....sevgi,barış ,kardeşlik,gönül işi.Bundandır her dize nakış nakış işlenmiş yaşamın her rengine bürünmüş izlenesi ,dinlenesi bir yaşamsal portre olarak gönüllere taht kurmuş.Bazen Aşık Veysel,bazen Karacaoğlan bazen de Yunus olmuş ...yörük kızının örüyü, ankanın kanadı,Kafdağında kar...vs .Kalem tutan el aşık olmaz mı çöle düşen Leyla için, kalemiyle dağlar delmez mi Ferhat için ve ya dalgalandırmaz mı şanlı bayrağı dalga dalga göklerde ..
Sizinle azda olsa şiir yolculuğu yaptım harika şiiriniz eşliğinde Afet hocam ,
İYİ Kİ VARSIN ŞİİR
İYİ Kİ VARSIN HOCAM
İYİ Kİ EDEBİYAT DEFTERİ GİBİ MUAZZZAM ŞİİR DEFTERİ VAR
ice sevda geçirdim yarışarak rüzgârla Bir dizenin meyliyle nice söze vuruldum Zamanımı tükettim içimi yakan narla Yansıyan hayalimle nice gönle kuruldum. Belki de bu son şansım ayıp demeyin bana Saat durmadan önce set vurulmaz zamana.
Bu öyle bir andır ki şarkılara saklanıp Nağmelerle oynaşmak hüzzamdan akmak gibi Bu öyle bir andır ki tüm kirlerden aklanıp Bulutlarla çarpışıp şavkıyla çakmak gibi… Sanmayın ki bitmişim sanmayın ki yok oldum Anlayış gösteriniz şiire âşık oldum.
Her yazar şiire aşıktır üstad yüreğini kalemini alkışlıyorum Beğeni ile okudum ____________________________________Kutluyorum
Okumaktan haz aldıım bir şiir, diger şiirler gibi.. Ablam sayfanıza gelmek şiir okumak bile şiirseverlerin faydasınadır.. Allah siden razı olsun... Esenlik dilegi ile...
GÜLPERİ HANIM ÇOK GÜZEL BİR YORUM YAZMIŞ. İLAVE EDEBİLECEK KELİMELER BULAMIYORUM. GELİR GELMEZ SAYFANIZA GİRDİM. ŞİİRLERİNİZDEN BAZILARINI OKUDUM. DAHA ÇOK OKUYACAĞIM. DUYGU VE DÜŞÜNCELERİMİ SONRA YAZACAĞIM. SİZİ TANIDIĞIMA ÇOK SEVİNDİM. BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM.
Tüm zamanlarda çok sayıda seveni,talibi olan şiir,son kerte hassas terazileri,inceden de ince seçiciliği ile,her faniye gönül kapısını açmamış, yaşanan devirlerde buyur ettiği talihli sayısı parmakla sayılacak kadar az olmuştur. Görünen o ki şiir,büyük sevginize karşılık vermiş,sizi bağrına basmıştır! "Sizin kalbinizde şiir,şiirin kalbinde siz"li yaşamın,sonsuz olması dileği ile.. Ve selam ve tebrik.
Zaten bunu itiraf etmenize gerek yok.Şiire aşık olduğunuz gün gibi aşikar. Bu duyguyu bile mükemmel bir şiir ile dile getirmişsiniz. Gönlünüzden şiir aşkı eksik olmasın.siz onu seviyorsunuz şiir de sizi.
Bize zevk alarak okumak düşüyor.Kaleminizin mürekkebi kurumasın. Allah ilhamınızı daim etsin.Takdir ve sevgiyle ayrılıyorum sayfanızdan.
Bu öyle bir andır ki şarkılara saklanıp Nağmelerle oynaşmak hüzzamdan akmak gibi Bu öyle bir andır ki tüm kirlerden aklanıp Bulutlarla çarpışıp şavkıyla çakmak gibi… Sanmayın ki bitmişim sanmayın ki yok o
Şiir aşkı da başka bir aşk gerçekten harikasınız afet hn tebriklerimle
Şiir tutkusu çok farklı.Yazmak yada okumak arzusunu bazen frenlemek imkansızlaşıyor. Öyle bir hale geliyor ki insan bir yandan yemek yerken bile şiirle hemdem oluveriyor. Daim olsun kaleminiz. Kusursuz bir şiir okudum. Tebrik ederim. Sağlıcakla.
Bu öyle bir andır ki şarkılara saklanıp Nağmelerle oynaşmak hüzzamdan akmak gibi Bu öyle bir andır ki tüm kirlerden aklanıp Bulutlarla çarpışıp şavkıyla çakmak gibi… Sanmayın ki bitmişim sanmayın ki yok oldum Anlayış gösteriniz şiire âşık oldum.
okutmasını bilen bir sayfa emeğine sağlık saygımla
siire asik olmak ne güzel bir duygu Afet hocam siirin asla ihaneti olmaz kisacasi terketmez...Anlamli dizelerdi ayagi uyagi teknigi kurgusu icerik olarak sabah sabah cok güzel bir siir okudum... Kutladim Usta kalemden ustaca siir gelmis biz siir sevenlere günaydindemeye güne siirle baslamak cok güzel....Tesekkürler paylasim icin Kaleminiz kavi olsun Saygi selam ve duam ile
''Sanmayın ki bitmişim sanmayın ki yok oldum
Anlayış gösteriniz şiire âşık oldum.''
Şiir aşkınız hiç bitmesin ki bizde zevkle okuyalım
Kaleminiz yüreğiniz hiç susmasın. yürekten tebrikler
sevgiler...