Gücüme gidiyor ey Yâr Ar geliyor seni sensiz yaşamak Seni benden soranlara Buruk bir tebessümle Başım eğip yerlere Gitti diyorum, ağlamaklı... Bir tutam sevda tadındaydı hayat Bir nefes gibi seni soluklanmaktı aşk Yaşamıyor muyum dersin Bilmiyorum, bilemiyorum... Kaçak düşlerin intikamının Kızıl kabuslarında Başımda esen kavak yeli gibisin
Adını adımla yazdığımdın Sur diplerinde açan yabani dikenlerin Eteklerime takılıp yırttığı Rüzgârın hışımla gözlerime savurduğu Toprak... Dilime kelepçeler vurulup Yüreğime hançerlerin savrulduğu Yâr...
Kaç zaman geçti Ayrılık denen günlerin üzerinden Kaç mevsimsiz mevsim yaşandı Zamansızlığın esir aldığı kaç gün var Kim yazabildi seni titrek mum alevinin Üşüyen sarılığında Kim sarabildi belime kollarını Yasak bir elma gibi kalakaldım Kuruyan ağaç dallarında Ulaşılmazın en ulaşılmazı ilan ettim Senin olan ruhumu ve bedenimi...
Kasırgaların tarumar edip Vurgun yediği gönlüm Somali çöllerinde kaybolan bir yavrunun Siyahi teninde açılan yaraların Acısıyla kıvranır oldu... Öksüz bıraktın, yetim koydun... Garipler mezarlığında Taşı bile olmayan bir toprağım şimdi Fatihasız, kimsesiz bir ölü...
Gecenin kavuşmasına şafak Şafağın sonrasına seher demişler Güneşin vedasına gün batımı Gecenin başlangıcına akşam Senli düşlerime vuslat Sensizliğe ise kahır mektupları yazar oldum Bir adını koyamadım...
Yaşamayı bilmeyen ölmeyi bilmez demişler Ölümü özlemeyen aşkı anlayamaz Hangi ihanetin ilk darbesi Hangi günah defterinin ilk satırısın Bu hikayenin adını bulamadım İstersen sen söyle Sen yaz... Adını Sen Koy sevdiğim Adını Sen Koy !!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADINI SEN KOY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADINI SEN KOY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bu hikayenin adını bulamadım İstersen sen söyle Sen yaz... Adını Sen Koy sevdiğim Adını Sen Koy !!!"
çok hoş bir şiir.severek ve duyarak okudum.mutlaka yaşanmışın yansıması. şiirinize benzer bir şiirim var ilerde paylaşırım inşallah."adı yok bu sevdanın"
adı var zaten onun ihanet ... yetmiyor mu o şerefsiz ad bir tane başkaları da mı eklesin yenilerini... hem de hainler mi... yok gerekmez sen anlattın rahatladın inşaallah, gerisini boşver. sevgiler.
Kaç zaman geçti Ayrılık denen günlerin üzerinden Kaç mevsimsiz mevsim yaşandı Zamansızlığın esir aldığı kaç gün var Kim yazabildi seni titrek mum alevinin Üşüyen sarılığında Kim sarabildi belime kollarını Yasak bir elma gibi kalakaldım Kuruyan ağaç dallarında Ulaşılmazın en ulaşılmazı ilan ettim Senin olan ruhumu ve bedenimi... ***
ablaaaaaaaaa sen ne etmişin yaf böle insanları yoldan çıkarıyor şiirlerin sölim valla.. yaf bırak adını sil tarihinden ne hali varsa görsün alla alla değermi canını sıkmaya..
şiir muhteşem.. baklava açasım geldi :)) kına hazırdır sen kafanı yorma kırmızı mendil getir gelirken.. ha bide iğneliğim eksik :))))) öpüyorum seni kuşum.. mırrrççç
Yaşamayı bilmeyen ölmeyi bilmez demişler Ölümü özlemeyen aşkı anlayamaz Hangi ihanetin ilk darbesi Hangi günah defterinin ilk satırısın Bu hikayenin adını bulamadım İstersen sen söyle Sen yaz... Adını Sen Koy sevdiğim Adını Sen Koy !!! ---------------------------------------------- İsim babası olmak zor şey yahu :))) Yüreğine sağlık. Çok güzeldi...
Yaşamayı bilmeyen ölmeyi bilmez demişler Ölümü özlemeyen aşkı anlayamaz Hangi ihanetin ilk darbesi Hangi günah defterinin ilk satırısın Bu hikayenin adını bulamadım İstersen sen söyle Sen yaz... Adını Sen Koy sevdiğim Adını Sen Koy !!!
Çok güzel ve etkili bir anlatım... Bende bir şarkı sözüyle şiirinize hediye vermek istiyorum izninizle...
Özlerim ben seni seninle bile Vuslat mı hasret mi adını sen koy Aşkınla yakıp da düşürdün dile Sevgi mi nefret mi adını sen koy
İlk ve son aşkımdın gençlik çağımda Sevgi çiçeğimdin gönül bağımda Öyle yer etmiştin kalp odağımda Sıla mı gurbet mi adını sen koy adını sen koy
Aşkın ateşi yakar kavurur Rüzgarın oğlusun aşkla savur Bağır delersin bakınca durur Nazar mı hiddet mi adını sen koy
Yaşamayı bilmeyen ölmeyi bilmez demişler Ölümü özlemeyen aşkı anlayamaz Hangi ihanetin ilk darbesi Hangi günah defterinin ilk satırısın Bu hikayenin adını bulamadım İstersen sen söyle Sen yaz... Adını Sen Koy sevdiğim
ODA ZORLANIR HERHALDE.GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLARIM.RABATLI
Yaşamayı bilmeyen ölmeyi bilmez demişler Ölümü özlemeyen aşkı anlayamaz Hangi ihanetin ilk darbesi Hangi günah defterinin ilk satırısın Bu hikayenin adını bulamadım İstersen sen söyle Sen yaz... Adını Sen Koy sevdiğim Adını Sen Koy !!! Sevgili Asimaral ihanet adını koymaya gerek var mı daha...Güzel yürek boynun bükük olsun ama asla başın eğilmesin hep dik dursun...Başı eğilmesi gerek sen değilsin...Çok güzeldi şiirin her zamanki gibi...Öpüyorum o can yüreğinden...Saygılar ve sevgiler...
"Kaç zaman geçti Ayrılık denen günlerin üzerinden Kaç mevsimsiz mevsim yaşandı Zamansızlığın esir aldığı kaç gün var Kim yazabildi seni titrek mum alevinin Üşüyen sarılığında..."
Kaç zaman geçti Ayrılık denen günlerin üzerinden Kaç mevsimsiz mevsim yaşandı Zamansızlığın esir aldığı kaç gün var Kim yazabildi seni titrek mum alevinin Üşüyen sarılığında Kim sarabildi belime kollarını Yasak bir elma gibi kalakaldım Kuruyan ağaç dallarında Ulaşılmazın en ulaşılmazı ilan ettim Senin olan ruhumu ve bedenimi
İşte coşan yürek, işte şelale olup Irmaklara,deryalara, Denizlere,hatta Okyanuslara akan duygular Çok güzel Harkulade gönül dostu, Saygın yürek Gönül dolusu sevgiler Saygılar
Kaç zaman geçti Ayrılık denen günlerin üzerinden Kaç mevsimsiz mevsim yaşandı Zamansızlığın esir aldığı kaç gün var Kim yazabildi seni titrek mum alevinin Üşüyen sarılığında Kim sarabildi belime kollarını Yasak bir elma gibi kalakaldım Kuruyan ağaç dallarında Ulaşılmazın en ulaşılmazı ilan ettim Senin olan ruhumu ve bedenimi...
Yaşamayı bilmeyen ölmeyi bilmez demişler Ölümü özlemeyen aşkı anlayamaz Hangi ihanetin ilk darbesi Hangi günah defterinin ilk satırısın Bu hikayenin adını bulamadım İstersen sen söyle Sen yaz... Adını Sen Koy sevdiğim Adını Sen Koy !!!
Kimbilebilir ben adını koyamadım cesaretin varsa sen koy adını Tebrikler can selam ve sevgimle