Bu sabah birlikte açtık gözlerimizi Tıpkı dün gece birlikte uyuduğumuz gibi
Düşlerinden çıkıp misafir oldum odana Sen açarken kollarını Sokuldum usulca
Hani oynaşıyordu ya bulutlar Yağmur düşüyordu ya kirpiklerime
Yıldızlarla sevişiyordu ya gece Ben de seviştim hasretinle gizlice
Dün gece kar yolları kapamıştı O ne fırtına O ne tipiydi öyle
Saklambaç oynadık Kör ebe oynadık Şarkıları susturdum ve kalbini dinledim
Hatırlıyor musun Yosun Gözlüm Hani bir gece Şafağı karşılamıştık da kalbim kalbinin üstünde
Bunlar ne konuşuyor aşkım dediğimde Kendi aralarında anlaşmışlardır dert etme Demiştin Özlüyorum be yiğidim Delice
Hep sensizliği vurdum alnından şiirlerimde Hep İzmir’i eziyordum topuklarımda Hep idamla yargılıyordum İstanbul’u Ya sensiz uyuyup da ulaşamadığım bu gece
Gelme İstanbul Gelme üstüme üstüme Koptu aklımın bam teli Yaparım bir çılgınlık Eylülce...........................
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLÜLCE SEVMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLÜLCE SEVMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özlemler çoğalırken bir martı taşıyacaktı seni bana gök yol gösterecek bulutlar siluetini çizecek gelmediğin her gün için güneşe ceza verecek odama almayacağım..
ey sevgili bir turna yolu var görünmez bir çizgice sen yokken el gelir tenim ellerime beynim uyuşmuyor artık hayalinle dünya uzuyor yıldızlar düşüyor..
Baharın sonu kışın eşiğinde, duyguların romantik ışığında hüzne takılan yüreğin yaşadığı berraklık ötesi salınımlar has çizgide dizilmişler…
Canın cananlıkla can odunda; cansızlaşıncayıncaya değin bütünleşmişlikte hasretin dolandığı dürülmüşlükte silikleşen realite resmedilmiş dekorluca…
Düşlerin harmanında, yürek salıncağındaki salınımlar; dizginsiz mesafelerde mekansız yolculuklar zemininde, yağmurları içedip, bulutları yorgan edip, yıldızlarla yarenlik edip, fırtınalarla yarış edip, karları kor edip, çoçukluk sermayesi oyunları ser edip, şarkıları kalp atışlarına ritim edip, hatıralara özgülüyor…
Ve bir şafağın karşılanışı; sen-benlerin benleştiği, duyguların adeta bönleştiği bir serüvende…
Canın canansızlık şüphelerini yıkışı bir daha doğrulamayacakcasına… Bunda ihmali olan şehirlerin acımasızca yargılanması…
Hep sensizliği vurdum alnından şiirlerimde Hep İzmir''i eziyordum topuklarımda Hep idamla yargılıyordum İstanbul''u Ya sensiz uyuyup da ulaşamadığım bu gece.... çok güzeldi takdir ederim saygılarımla
Hep sensizliği vurdum alnından şiirlerimde Hep İzmir''i eziyordum topuklarımda Hep idamla yargılıyordum İstanbul''u Ya sensiz uyuyup da ulaşamadığım bu gece
Gelme İstanbul Gelme üstüme üstüme Koptu aklımın bam teli Yaparım bir çılgınlık Eylülce...........................
Hep sensizliği vurdum alnından şiirlerimde Hep İzmir''i eziyordum topuklarımda Hep idamla yargılıyordum İstanbul''u Ya sensiz uyuyup da ulaşamadığım bu gece
Gelme İstanbul Gelme üstüme üstüme Koptu aklımın bam teli Yaparım bir çılgınlık Eylülce...........................
Eylülce.. kutluyorum Eylülün güzel dizelerini.. hep içten hep yürekten mısralar.. sevgiyle kal...
Hep sensizliği vurdum alnından şiirlerimde Hep İzmir''i eziyordum topuklarımda Hep idamla yargılıyordum İstanbul''u Ya sensiz uyuyup da ulaşamadığım bu gece
Gelme İstanbul Gelme üstüme üstüme Koptu aklımın bam teli Yaparım bir çılgınlık Eylülce...........................
bir çılgınlık eder vururum seni... Duygu olup yazılmakta aşklar satırlara ve satırlarda anlatılan duyguları yaşamak acı olsada Yaşanmadan şiir şiir olmuyor... Kutlarım kaleminizi..yüreğinizi.. Saygılarımla...