Hani, mümkün olsa da, tünel açsam zamana Bindörtyüzküsur yılı uç ucuna eklesem Katedip asırları aşkınla yanââ yana Akşam kapına varıp heyecanla beklesem.
Rabbine niyâz eden güzel sesini alsam "Bu bir rûyâmı" deyip türlü hayâle dalsam Yol yorgunu ayaklar, çökse, uyuyakalsam Sevincimden rüyâmda ismini sayıklasam.
Açtığında kapını, sesin ile uyansam Gördüğümde yüzünü, güneşi doğdu sansam Selâm ile, hürmetle, nurlu adını ansam Yüzüme süre süre ellerini koklasam.
Gözüm yaşlı dinlesem, Bilâl’in gür sesini Çeksem, şifa diyerek, içime nefesini Gömsem süflî kederi, şu gönlümün ye’sini Her ânı "anı" diye, hayalimde saklasam.
"Ümmetimden" diyerek, tanıtsan sahâbeye Varsak huşû içinde, hep birlikte Kâbe’ye Vecd ile kulak versem, duaya, hitâbeye Yaptığım günahları sevaptan ayıklasam.
Zaman tüneli bozuk, dönüş imkânsız olsa Ümmetin bu garibi, sana evlatlık kalsa Görürken hizmetini, ömrüm nihayet bulsa Ecelin nefesini yanında soluklasam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* H A N i ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* H A N i ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mecit hocam vahim olur mu? muhteşem bu ifadelerin üzerine söz söylemek yersiz olur susmam bundandır. Değerli kardeşim sakın yine yanlış anlaşılmayayım. Muhabbetle kalın dost.
Korkaklığımız çalıyı dolaşmak daha kolay olduğundan:))
bir de kalemin ayarını tutturamıyorum... o yüzden susuyorum...antolojideki şiirlerime eleştiri beklerim ağam... ekrem akbunar diye arattır oraya bir bakıver zahmet olmaz ve zamanınız müsaitse...
selam ve hürmetlerimle ağam sizlerden öğreneceğimiz çok şey var da... lafı kısa tutuyorsunuz:))
Benim gibi sabirsiz biri, ki siirlerim cogu kez imlâ hatalariyla cikar, siir icin on gün mü harcar.
Sabah "HANi" ayakli bir siir yazmaya niyetlendim. Bugün havada ILIK olunca cocuklarla gezerken siiri tamamladim. Yazarken durum sekil degistirdi ARUZ denedim.
DERT GÖRMESİN YÜREĞİN SAYGILAR DOST.