(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nilgün Renklim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nilgün Renklim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili kardeşim çok teşekkür ediyorum.sağolasın, varolasın. En kısa zamanda deneyeceğim.Zaten biraz önce internetten de almıştım.sağlıcakla kalın .selamlar.
Değerli kardeşim.Aruz vezinli şiirinle gönülleri fethettin.birde yabancı kelimelerin anlamını yazsaydın.Ben bir türlü lisede de ,öğretmen okulunda da bu aruz kıtaları öğrenemedim ve böyle şiirler yazamadım.bu konuda çok eksiğim.Aslında yazmayı çok istiyorum.uğraştım beceremedim.çok güzel bir şiirdi kutlarım puanım tam.Herhalde çivit rengini(koyu mavi) çok seviyorsunuz.gerçekten güzel bir renktir.
M. Nuri Parmaksız
Diyâr diyâr dolaştım her an hüzün büründüm Çölünde yâr su yokmuş sözünle çok süründüm Erenlerin bağından kopan çiçek misâli Yolunda en nihâyet Yunus‘la bir göründüm
Sen de olmazsan gülüm gülistânı neyleyim Yâri görmezsem felek nasıl gönlü eyleyim Yokluğundan hastayım hayâlinle çöldeyim Döndüm âh Mecnûn’a ben, o cânânı neyleyim
aaa ne demek ne demek tabiiki nasıl derseniz gönderin bir mecit aktürk şiirine ses oluyorsam daha ne isterim bazen ses tonum ve haliyetim kıvamda olamıyabiliyor birkaç gün sürebilir lakin...
şimdi çocuklarda sesi montajlıyorlar fona daha güzel oluyorve daha kolay dostum şeref duyarım
hep benim çocukların gayretiyle oluyor yoksa benim bir sıkımlık canım var :)
onlar işte cihaz tedarik etmişler bir baktım bize önerilen sony marka cihaz çocukların işi sizin anlıyacağınız babacım sesin ziyan oluyor bari programlı söyle dedilrer de işte sonucu :))
çok çok teşekkür ederim dostum onur duydum varlığınızdan
Sizin kaleminizden böylesi nitelikli, farklı vezinlerle ve manaca deruni olan şiirleri seviyorum üstadım, Rabbim öfkeden uzak, sükunda daim eylesin... Selam ve saygı ile...
sevgiliye derin bir methiye. tasvirlerle süslenmiş sevgilinin cemali, Yoksul yanmayıpta neylesin. kendi ölçü ve tekniğinde çok güzeldi üstadım saygılarımla
En sonunda cik meydane diyecegim ya da 30 gun bir firin ekmek yiyecegim ama sonunda seni yazacagim Aruz nasipse.. :) Guzeldi sevgili Yok'sul, siir ve emeginiz.. Selam saygimla..
üstadımı yürekden tebrik ediyor saygılar sunuyorum...