(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ö Z L E D i M ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ö Z L E D i M ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖZLEMEKTE HOŞTUR,SEVMEKTE HOŞTUR YETER Kİ SEN SEVGİ PEŞİNDE KOŞTUR SEVMEYEN BİR YÜREK ÖLÜ BOMBOŞTUR SEVDİM ÖZLEMEYİ,ÖZLEDİM SENİ...........selam ve hürmetlerimle şairim.
Canımı istesen verirdim sana, Ömrümü istesen adardım sana, Bir damla sevinci çok gördün bana, Özledim Sebebim seni özledim...................yüreğine sağlık kutluyorum.
Canımı istesen verirdim sana, Ömrümü istesen adardım sana, Bir damla sevinci çok gördün bana, Özledim Sebebim seni özledim.
Gönlümü İstedin de verdim sana Eğer yanılmıyorsam Şekerci Cemil Beyin Saba makamı bir eserini anımsattı dizeleriniz Aynı tad ve güzellikteydi Hayranlıkla okudum
özlemimi parça parça birbirine ekliyorum sabır ektim yollarına dönüşünü bekliyorum...bu ne özlem üstad...yüreğin dert görmesin...keyifle okudum...saygı ile
ama bir o kadar da güzel bir duygu yaa düşünsenize bir de kavuşmak varsa sonunda her an onu yaşayarak daha da özlüyorsun hasret yakarken seni büyütüyor da... ama özleyip de kavuşmak imkansızsa!!ya imkansız yoktur ki yaa...
Ömrümü istesen adardım sana,
Bir damla sevinci çok gördün bana,
Özledim Sebebim seni özledim.
Sevgili Halis, şiirine senin bir sözünle yorum yapmak istedim, "Özlemek güzel, ama özlenen de özlüyorsa" , yüreğine sağlık, selamlar..