(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yılıp Gidersin. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yılıp Gidersin. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ateşi çalan kahramandır Promete. Kurulu Tanrı iktidarına isyan eder. Acılar çeker, acılarıyla ruhunu ıslan eder ama getirir insanoğluna verir ateşi bir şekilde… tebrikler abi sen birisi değilsin sen üstadsın
Çoraktı kalbim sen gelmeden ezel, Gönlümde, gözüm de sendedir güzel, Bu kara dünyamda özelsin özel, Kalbime hasreti salıp gidersin.
Gönlümün fincanı dolup taşarken, Selam deyişine aklım coşarken, Bakışına gözüm engel aşarken, Gözüme göz atıp gülüp gidersin.
Pamuk elin değer mermere taşa, Dokunmasın kimse o hilal kaşa Kem gözle bakanın bağrı tutuşa, Sırnaşık yüzlerden yılıp gidersin.
Yalvarırım gitme Allah aşkına, Gidip de çevirme beni şaşkına, Bir kez olsun beni , gönül köşküne, Koymayı unutup dalıp gidersin.
Gönlümü gönlünden kaçırmadım ki, Gözüme başka göz içirmedim ki, İçimden kötülük geçirmedim ki, Birisi’ nin aklını çalıp gidersin.
Zekeriya Duman
Canım hemşerim degerli şiirinizi defalarca okudum harika şiir olmuş.sevenlerin kıymetini sevilen anlasa çok iyi olur ayrılmak olmaz diyorum.ama hayata her şeye ragmen güzel hayatı yaşamak güzel.saygı ve sevgilerimle
Yalvarırım gitme Allah aşkına, Gidip de çevirme beni şaşkına, Bir kez olsun beni , gönül köşküne, Koymayı unutup dalıp gidersin.
Gidişler geride hep hüzün bırakır.Gönül sesiniz çok güzel bir hece şiirinin dizelerine dökülmüş. Beğeniyle okudum.Kaleminiz var olsun efendim.Saygılar.
aynı şeyi hissetmek ve söylemek şiirle...
kutluyorum...
daim olsun kaleminiz...
saygılar yüreğinize...