bu dünyayalan yalan da olsa bir yalan değildi sevgim seni olduğun gibi görüp olduğundan fazla sevmişti kalbim oysa sol yanımda yanan onca sıcaklığa kışları sürmüştü ellerin
yalansızdı bakışlarım gözlerinde yalansızdı ellerim dokunmak istediğimde feda ettiğimde bile ömrüm bende bir dünyaydı kötü kaderime
bir elimde kaderim diğerinde ise kalbin yalnızlığa ördüğüm duvarlara tay düşüyordu hasretim
bir söğüt gölgesiydi güneş batarken kızıllığında desen desen yapraklar çiziyordu gönlüme damla damla düşerken yüreğime yakıp geçiyordu kalbimi
yaksa da acılar sensiz kalsam da sevgisiz çaresiz hep seni istedim hep seni düşledim hayallerimde tek isteğim vardı kalbinden o da yalansız gelmendi sevdiğim
şimdi gel
gel diyorum gerçeklerinle gel dedim yalansız kaderinle gel sensiz en karanlık gecelerime gel usulca susan sessiz yüreğime gel yalansız günlerimde ayrılık bilmeden kimse duymadan gel gel sevdiğim gel yüreğime gel kalbim yalansız sevdiğim gel ben seni çok sevdim gel . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalansız Sevdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalansız Sevdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir elimde kaderim diğerinde ise kalbin yalızlığa ördüğüm duvarlara tay düşüyordu hasretim Şairim ,o kadar duygu yoğunluğu ve benzetmelerden olacak üçüncü dizede az hata olmuş.Tebrikler..
Daldan dala dediniz de...biraz gülümsedi gözlerim... Çünkü bu şiirden 2 dk sonra ona benzer bir çalışmaya başlamıştım ki önce bunu yayınlamak istedim. ilginçtir. bu siir her ne kadar saf bir duyguyu anlatmaya çalışsa da günümüz aşk ve sevgilerini de anlatmadan yapamadım ama hemen yarın da bu şiirin peşi sıra onu yayına alacağım çünkü bu şiirden sonra hemen aklıma gelenlerdi...
selamlar