(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A n/s ı z ı n şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A n/s ı z ı n şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"İlim bir noktadır, onu cahiller çoğaltır." diyor Hz.Ali Efendimiz.
Bir ZERRE'nin yaptığına bakar mısınız? Zirveden başlamış eteğine toplamış diğer zerreleri, bir çığ olup yuvarlanmış, kraterin ağzında durmuş. Ne kar kreteri soğutuyor, ne lav karı eritiyor.İlahi Denge bu işte...
Bu denge yine AŞKın eseri...Peki aşk ne? Madem haftasındayız, Mübarek Mevlânâ'mızın sözüyle cevap verelim: "-Ben ol da bil!"
Bunlar içimden gelenlerdi.Yorum.... Ben haddimi bilirim.. Sevgilerimle kardeşim.E.A.
Esadi tarafından 12/18/2006 2:21:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba Fikret Bey Günün şiirine kocaman tebrikler. Bende başta öyle zannettim “ansızın” sevgili kardeş Habib için yazıldı sandım yanılmışım:) Güzel şiir, Hoş şiir, (düşerken umarım aşk uçurumuna bir şey olmamıştır):) Başarı dileklerimle şiirinizi selamlıyorum. Saygım şaire. Sevgim şiire gelsin.
M ü k e m m e l d i müsadenizle ben de şöyle algıladım ilk okuduğumda, arz edeyim:
"bir melek aldı beni an/sızın AKLIMI DA ALDI VE hiç vermedi... vermedi içimin bütün suskularını haykırdım dağlara çığ gibi düştü zirveden
d ü ş t ü y ü r e ğ i m e a ş k " Bu da güzel değil mi ? Yalnız siz sanki birbirinize atıfta bulunuyor gibisiniz, "ansızın" - "susku" filan ... Öyle mi, değil mi?
bir melek aldı beni an/sızın
aldı da bir daha hiç vermedi
vermedi
içimin bütün suskularını
haykırdım dağlara
çığ gibi düştü zirveden
d ü ş t ü
y ü r e ğ i m e
a ş k
işte aşk düşecekse..böyle zirvelerden düşmeli ki aşk olsun...çok güzeldi..tebrikler..saygılar sevgiler..........