(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* İŞTE MEYDAN!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* İŞTE MEYDAN!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çiçeklere öz koyulmuş; gül bekler ki arı gelsin "SIR" demiştim, söz, duyulmuş; dil bekler ki kârı gelsin!
Nasıl ki, "aş, tuzsuz olmaz, yanan soba issiz olmaz." Kara sevda hissiz olmaz; kalbi olan beri gelsin.
Gâye şiir ise şayet, kâfi değil niyet, gayret Hakka yalvar, hem niyâz et, "ilham" denen peri gelsin.
Dizginleme kalemini, aşikâr et elemini Hüzün alsın son demini, ağlamanın yeri gelsin.
Kâh Ferhat ol, dağları aş, kâh Mecnûn ol, çölde dolaş Öyle yan ki, ses versin taş; sesi duyan biri gelsin.
Kerem desin el adına, sitem düşşün her yâdına. Derman diye aşk od’una, Kafdağı’nın karı gelsin.
Şairlere vuslat haram, her dizenden taşsın d(ı)ram Hasret koksun buram buram, yel, köz olsun, harı gelsin.
Hece hece artsın ağrın, yolda kalsın yardım çağrın Yön arasın eğrin doğrun, dert, dermana iri gelsin.
Varsın aksın gözde selin, vurgun yesin her hayalin Feryâd yüklü olsun dilin; yâr, acısın, geri gelsin.
Ah’ın olsun dile beste, say ki canın dar kafeste. Mezarına son nefeste, "Bir kemik bir deri" gelsin.
Oksuz kalmaz gerili yay, sevda ile olmaz alay "Dağ aşarım" demek kolay, sözlerinin eri gelsin.
Nam bırakmak ise murat, şair için yollar sırat Ne al, ne boz, ne de kırat, işte meydan...Doru gelsin.
Mecit AKTÜRK
Bence mükemmeldi, usta kalem mükemmel bir şiir yazmış seçicinin gözünden kaçsa gerek şiir mükafatını alamamış.Lakin hem böcek hemde kurdeleyi aşan bir şiir olmuş.Söylenecek bir şey yok kutluyorum değerli şairi puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Maşaallah demek geldi içimden. Deyiş güzelliğinde ahenkli, her beyit kendisine has bir duygu sarmalıyla sarıp sarmalıyor insanı. Saygılar usta kalem...
ÜSTADIM BU TÜYOLARI VAKTİNDE VERSEYDİNİZ İŞE YARARDI BELKİ. AMA NE İSE DEĞERLENDİRMEYE ALMAKTA FAYDA VAR. NE DE OLSA ZARARIN NERESİNDEN DÖNÜLÜRSE KÂRDIR. YİNE HARİKAYDI VESSELAM. SAYGILARIMLA.
Kutluyorum.
Sağlıcakla...