(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PENCERE ÖNÜ ÇİÇEGİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PENCERE ÖNÜ ÇİÇEGİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir seranattı değerli dostum.Gün ağlar şiir ağlar,yürek karalar bağlar..Geri gelmiyor artık giden o güzel çağlar..Her mısrası yürek yarası Gönülden kutladım
Sevdanın okunu derine vurdun Kimi gün çok koştun bir zaman durdun Ne aradın nede bir kere sordun ,,,Başım boz dumanlı dağlara döndü ,,,Ben içten yanarken volkanlar söndü
Sen attın bağrıma ateşi koru Kafamda binlerce cevabsız soru Bekle göreceksin kolayı zoru ,,,Başım boz dumanlı dağlara döndü ,,,Ben içten yanarken volkanlar söndü...durak yiğit
Sevgili Melis Diğer sayfada da da okuduğumda buruk bir haz almıştım şiirden. Doyamadım ki keyifle okudum yeniden. Kutluyorum kalemini canım. Hem de taaa gönülden.
çimdik tarafından 10/26/2013 1:22:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
"okudukça yitim haberlerini adına yazdığım şiirlerle bir gün sende öleceksin!.."
"Pencere önü çiçeği" Hep bekler yoldan geçenleri Bir de özlem özlem kendini açtıracak Bahar güneşlerini...
Açınca asıl o zaman, Ölümden bile daha diri Bakın görün pencere çiçeğini ?... Hele bir geçse, Üstüne üstüne serpilse, Güneşin sel gibi umut rengi Yüze vursa sarı telleri Gerçek yüz de sonradan gelir belki ? Süre çok uzun deyip vaz geçmemeli Beklenen gelir diye, Sadece ışığıyla yetinmemeli, Mutlaka Güneş'in kendisini beklemeli ?!....
Uzatıyorum tebrik dileklerimi ? Paylaştığınız için ince hislerinizi !!!...