Ne zaman gözlerin aklıma düşse, Deli bir tay gibi; Ne yana döneceğimi bilmez, Savrulurdum Bir o yana, bir bu yana Kıyametler kopardı içimde, Bir sen bilmezdin...
Ne zaman seni özlesem! Bu koskoca yorgun kent üzerime çöker, Enkazların içinden çıkan Bir çığlık olurdu serkeş kalemim... Bir sen bilmezdin...
Ne zaman Adın geçse bir şiirde, Depremler sarsardı beynimi, Yarılırdı toprağı düşlerimin, Kar taneleri çığ olurdu; Baharımın üstüne Bir sen bilmezdin...
Ne zaman anılara sığınsam Baba yadigarı bir silahtan Kurşunlar sıkılırdı beynime Her kurşun bir susuştu, Acılı bir iç çekişti, Bir sen bilmezdin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLMEZDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLMEZDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne zaman Adın geçse bir şiirde, Depremler sarsardı beynimi, Yarılırdı toprağı düşlerimin, Kar taneleri çığ olurdu; Baharımın üstüne Bir sen bilmezdin...
Yüreğinize,gönlünüze sağlık dost... Kutlarım saygılrımla
“Her kurşun bir susuştu, Acılı bir iç çekişti Sen bilmezdin…”
Tüm “Senbilmezdin’lerde ki Sen’ler;” Bir yaşam boyu hiç bir dönemde yok sayılamayacak, Ve aşka dair anlaşılamayan ezgileri sembolize ederler… Hepsi de o “Senbilmezdin’lerin” içinde, Bıkıp usanmadan nefes alıp verirler ! Yani, olmazsa olmazlar sayesine, hep hatırda hapsolacak şeyler… Bazı haller de suyun altında da yaşam süren aşk, Oysa suyun üstündeyken bize “SUS’” emreder. Lakin, bütün “Gizli aşk’lar” böyle için için nüksederler. Ve asla hiç bitmeden de biter !... Sonunda “Bilmezdin’lerin”kuytu bir köşesine siner . Geçen yıllarsa, onu silmeye asla muktedir değildirler !….
Sonsuz tebrikler !!!..
Onatça tarafından 11/13/2013 11:24:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Doğru şair değilim, kabul etmiyorum, üstadlara haksızlık olur, yazar diyebilirim çünkü yaklaşık 18 senedir yazar camiasındayım asıl mesleğim köşe yazarlığı ve gazetecilik... teşekkür ederim yorum için...
Herkes okur bilir , tanımayanlar oturup ağlarlar şiirlerimizle bir tek Onlar bilmezler şairem Varsın bilmesinler habersiz olsunlar bu yürekte varoluklarından bilsinler diye sevilmediler ki ;)
Ne zaman Adın geçse bir şiirde, Depremler sarsardı beynimi, Yarılırdı toprağı düşlerimin, Kar taneleri çığ olurdu; Baharımın üstüne Bir sen bilmezdin...
Ne zaman anılara sığınsam Baba yadigarı bir silahtan Kurşunlar sıkılırdı beynime Her kurşun bir susuştu, Acılı bir iç çekişti, Bir sen bilmezdin...
Güzel dizelere ve yüreğinize tebriklerimi bıraktım selamlar...........