(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey dost! Eğer bu gününde kötü geçtiyse Batan güneşi suçlama. Eğer yok yere kırıldınsa, Teselliyi yüreksizlerde arama…
merhaba güzel insan dost yürek kutlarım seni ey dost suskunluklarını büyütecek ne vardı burada evvvel zaman içinde kalan bir dosttan selam getirdim A ( yaz mevsimiydi hani senin içinden çıkıp gittiğin sevgiyle kal hep kurduğun düşte bıraktığın gülüşte kal
Ey dost! Eğer bu gününde kötü geçtiyse Batan güneşi suçlama. Eğer yok yere kırıldınsa, Teselliyi yüreksizlerde arama…
Yüreği olanı nasıl bileceğiz..yüreği olanın yanındamı olmamız lazım tersinden okunursa..yada günün iyi geçerse sabahamı verceğiz sevabı..dönüp ey sabah bak kirletmediler seni, terkemiz kaldın akşama mı diyeceğiz..
bilmem ki..yaşamayı bilseydim hiç şiir yazmazdım ki..
YANDI (TuTKu) O namlı sözlerine bu can nasıl da kandı, Sahrada suya yandı yandığı ahu sandı, Benimle zannederdim o akşamdan sabahım, Çöl sıcağında inancım tüm sabrım da yandı.
Onsuzken gölgemdi eksenimde tek fırdöndü, İçimde büyüttüğüm o bir nemruttu söndü, Kalbimde nam saldı da yücelerek ayyuka, Soğudu ruhumda alev bir buzula döndü.
Bir ordunun yenilgisiydi tarihte kalan, Bir de her buluşun vasfını ilk kimse bulan, Benimdir zannederdim o aslen bozulmamış, Aslından yığınca sahte yandı küldü kalan.
Vasfını hiç bulmadı aşk ne uykusuzluğum, Uğrunda yandı her şey arttıkça susuzluğum, Tükendi söndü aşk onda hep benimle yandı, Kalbimi mesken tuttu aşk hep öylede kaldı.
Ondandır halim bezgin ömrümden pek eksiliş, Hana değmez gelişe muğlakken ebet gidiş, Nerde dağı taşı delen Ferhat a Aslı eş, Sevenlerde yandı kalpte bitti her çırpınış.
Nasıl ki koca ormana bir kibrit yok oluş, Öpse hoş alnımı secde vaktiyle saf tutuş, Aşksa mümbit hasretten yana tam yol ileri, İhmalden doğan yangın aşk gerisi kahroluş,
en iyi dostun kendinsin.oysa ne aşk nede başka bir ruh hali.kendi yaranı kendin dikmek gibidir. kırılacak ve dökülecek tek kelime kendini toplayan her yürekte.dostluk ve içten dostluk.yorumum bile yorumsuz kaldı inanın selam ve sevgilerimle...
Dost! Canım Dostum... Olmadığında yanımda,hangi gün iyi geçer ki! Batan güneş soğuk,güneş çaresiz. Cam kırıklarında adımlıyorsam tenhalarda, Kalpte bir o kadar kırıksa, Teselli,yürekte derman ama, Sen yine de yoksun yanımda...
Ey dost! Eğer bu gününde kötü geçtiyse Batan güneşi suçlama. Eğer yok yere kırıldınsa, Teselliyi yüreksizlerde arama
Kısa olmasına rağmen ders çıkartılması gereken bir şiir. Eskiden de olduğu gibi, bugünün de kötü geçiyor ve sen hala eskilerinden ders çıkarıp, tetbir almıyorsan ve hala daha suçu, zamanı ve mekanı sebep göstererek teselliyi yüreksizlerde arıyorsan vay senin haline.. Kendinle hesaplaşıp yaşamına yön vermenin zamanı gelmiş de geçiyor bile. Kutlarım sizi hocam, zihinleri hesaplaşmaya davetiyeniz yerinde bir hatırlatma idi. Sevgi ve hürmetlerimle, muhabbetle kalın efendim..
Sevgili Ezher nasıl da denk düştü geceden devam eden şu umutsuz ve üzgün halime...Yüreksiz de arıyorum galiba...Ama napayım?(Yüreğine sağlık dost can sevgimle...Kısa dörtlük ne çok şey söyledi bir bilsen?
Eğer bu gününde kötü geçtiyse
Batan güneşi suçlama.
Eğer yok yere kırıldınsa,
Teselliyi yüreksizlerde arama…
merhaba güzel insan dost yürek kutlarım seni
ey dost suskunluklarını büyütecek ne vardı burada
evvvel zaman içinde kalan bir dosttan selam getirdim
A ( yaz mevsimiydi hani senin içinden çıkıp gittiğin
sevgiyle kal
hep kurduğun düşte bıraktığın gülüşte kal