(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FAİL-İ MECHUL HAYATLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FAİL-İ MECHUL HAYATLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlaqm dolu şiir okudum üstadım alkışlıyorum Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın ________________________________________________Saygılar selamlar
Merhaba duyarlı yürek Toplumun kanayan yarasını ne kadar güzel anlatmışsınız İncitmeden ötelemeden ve dışlamadan Kadar mahkumları adına size çok tşk ederim hoşça kalın
Gerçekten öyle değerli dost kimin gerçek dost kimin yüzü maskeli ayırdetmek gerçekten öyle zorki.Bilhassa sanalda bunları ayırdetmek imkansız.Burkulmuş bir yürek sesiydi sayfandan okuduğum canı gönülden kutluyorum can..
Derdim büyük birbirinden Sıralanır,peşim sıra. Gönül hergün yaralanır. Gizli gizli içerimden Kanar hergün bir yerimden ,,,Belli değil gerçek dost kim ,,,Yüzleri var biçim biçim ,,,Vefa diye şu yüreğim ,,,Parçalanır için için
Yaşantım karanlık gece Olmuş dostluklar bilmece Başımda türlü düşünce Doğru söyleyen ömrünce Bulamadım bulamadım ,,,Belli değil gerçek dost kim ,,,Yüzleri var biçim biçim ,,,Vefa diye şu yüreğim ,,,Parçalanır için için
batu_41 tarafından 11/12/2013 1:55:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
“ Bu koca kentte, Gülüşleri çalınmış Yorgun bir sokak çocuğuyum, Her gün yüreğime sağanak Yağmurlar yağmakta...”
Çarpıcı tesbitler !... Çarpıcı içerikler !... Çarpıcı sözler !... Kurutmaya bile zaman bulamazken Kendimi böylesi duygu yağışlarından, Yeni duygu dalgaları geliyordu hemen arkasından. Kurutamıyordum bir türlü olsun yüreğimi, Arka arkaya gelen duygu sağanakların beni oraya buraya savurmasından…
Öylesine yağıyordu ki; Sosyallık bir yandan, Ruhsallık öte yandan, Duygusallık toptan… Kesici bir cinayet aleti gibi, Delik deşik ederdi hassaslıktan muztarip yürekleri Ve hem de, Yaşamın bencillikten zengin, çelik kalpli kişilerini. Gözler önüne seriyordu sevgisizlik marifetlerini. Haklı alınganlıklarla hırslanan o şaheser Kara Kalemin Sayın Hanımefendisi !...
Tam da bir volkan fışkırışı gibiydi, Duyguların kara soluklu çığlık sesleri !!!... Ne yazık ki, çoğu da, En başta “Gülüşlerden Çalan” Ve nema lokması yutan, bu baş rolün baş kişileri ! Onlar masum sokakları yaratanların kukla yürekli sahipleri. Veya bizzat “Alın teri” hısızlarının ta kendileri. Tanrı ıslah eder inşalah diğer tarafta hepsini...
Oysa “Sokaklar” Kimi varlıkların yaşam geçmişi. Kaldırımları ise elbette ki, Onları yüreklerine vatan yapanların en sıcak taşı !...
Bazen de oradan öyle yaşamlar geçer ki, Tükürüğünü bile tenezzül etmediğin insanın kendisi, Bir dilim ekmeği çok görür, zamanında tanıdığı yüze gün gelir ki. Arabalarla, şöferlerle geçerken tanımaz hiç birini. Ve hep böyle devam edip gider yaşamın kalleşliği !!!
Katkı sağlar bir nebze olsun, Ta ki sizler gibi bir şair, Dinlerse öksüz kentlerde kimi yaşayanların kırık nabız seslerini Açıklarsa böyle bir şiirde seslerinin “DEŞİFRELERİNİ…” Minnet ve Şükran’la anarlar o zaman, “Sokakların Çocukları” kendilerini…..
Kutlarım yürekten sizi !!! Müthiş güzeldi şiirin rengi ! Ve verdiği o kasırga esintisi !!!...
Onatça tarafından 11/12/2013 1:45:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 11/12/2013 3:35:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu ağrılar sarmış bedenini Hayat zaten zehirli bir akreptir Dostun acı bir sözü öldürür dostunu Yarın ihaneti ise ölümden de beterdir Sevdalanmış yürek bağdaş kurmuş dertleriyle Neylersin dil söyler,göz baktırır Yaşadıklarını yazdırır o parmakların
Hüzün ve kederlerle dolu dolu yazan kalemi kutlarım dost,sevgi ve selamlarımla...
Terk ediliş,ihanet ,sevgi, kör sağır kalabalıklar içindeki bir başınalık, metropol duyarsızlığının kanattığı yürek, yakıcı yalnızlık gibi gibi azaplı şiir kareleri,son kerte dramatik bir filmin,en dokunaklı sahnelerini izletmekte bize,sanki.. Kutlarım sizi.