(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* GÖNÜL ÇEŞMESi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* GÖNÜL ÇEŞMESi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkesin elinde olsa da plan Gerçek olan bu an, gerisi yalan Bir kemik yığını geride kalan Unutma! Ölümdür, akıbet, çocuk.
Ne yazık ki çok doğru değerli kardeşim (bir kemik yığını geride kalan) :( harika nasihatler tebrik ediyorum yetkin kalemini duygularını başarıların daim olsun selam dualarımla.
Arzunun ayağı zemine bassın Ne afaki olsun, ne de çok uçuk. Varsın iblis kızsın, yüzünü assın Resul’ün yolunu takip et çocuk!
Kırmaya müsait olsa da yapın Çalana açılsın hoş gönül kapın Zannetme ki nefsin tek hendikapın Kibir de, gıybet de musibet, çocuk.
İnsan denen beşer bu handa konuk Her mezar mahşere gönüllü tanık Dil, gönül çeşmesi; akma bulanık Makbul olan hoş söz, muhabbet, çocuk.
Mü’minin helâkı yalanla başlar Kalp nefret doluysa, kin gözde kışla’r Arsız, edepsizi şeytan alkışlar Övgünün bedeli müebbet!, çocuk.
Ne kalpte noksan var, ne dinde kara Hatayı, kusuru kendinde ara Ateş eksik ise neylesin çıra imansız yürekler rutubet, çocuk.
Her nefes insana vazife yükler Can denen bir ömür bedeni bekler Sanma ki takvimler güne gün ekler Son nefesle biter bu nöbet, çocuk.
Herkesin elinde olsa da plan Gerçek olan bu an, gerisi yalan Bir kemik yığını geride kalan Unutma! Ölümdür, akıbet, çocuk.
Mecit AKTÜRK
HER DİZESİ DÖRTLÜĞÜ BİR İBRET NİŞANESİ OLAN ESERİNİZİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM ÜSTAD,HARİKA,HARİKULADE,MÜKEMMEL SÖYLENECEK ÇOK ŞEY VAR BU ŞİİR İÇİN AMA SÖZLER KİFAYETSİZ KELİMELER ACİZ KALIR BÜYÜK BİR BEĞENİYLE OKUDUM GECEYE DÜŞEN EN GÜZEL ŞİİRLERDEN BİRİ MUTLAKA SİZİN ŞİİRİNİZDİR YÜREĞİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK GÖNLÜNÜZ ABAD OLSUN KALEMİNİZ HEP HAKKI HAKİKATİ İYİYİ GÜZELİ YAZSIN SELAM VE SEVGİLERİMLE
Gerçek olan bu an, gerisi yalan
Bir kemik yığını geride kalan
Unutma! Ölümdür, akıbet, çocuk.
Bu doğru söze ne dene bilir. sadece kutlanır,
İman dolu yüreğine sağlık, tebrik ediyorum.
Selamlar Saygılar...