Sensizlik yaşlanıyor yavaş yavaş içimde Sessizliği dinlerken kara gecelerin ak düşlerinde Kanat çırpan kelebekler tek tek ölürken yüreğimde Kuşlar derin bir suskunluk içinde
Bir yaprak düşüyor dalından başaşağı Bir ağıt çığlık çığlığa dağlardan yuvarlanan Güz bulutu yağmalardan kopuyor duygularım Buz mavisi bıçakların keskinliğinde
Ceylanlar iniyor suya Kanatlı atlar eşliğinde Veda buseleri topluyorum Yanık alınların gövdesinden Bir ağaca kazıyorum isimlerimizi Adı olmayan alfabelerde Kayıp harflerin gözyaşları eşliğinde
Trenler gelip geçiyor garlardan Yolcusuz Her durakta durmuyor otobüsler artık Pencereler kapanmış sıkı sıkı Gün doğmaz olmuş karanlık odalara
Kan damlıyor hecelerin satır arası çığlıklarından Mecalsiz kalmış parmak uçlarına yaslanır son mektuplar Son dizeler dediğimiz yalanlar gibi Kendimizi kandırmaktır oysa her cümle
Ne son mektup olur yazdığımız Ne de son intizar Adrese varamamıştır geri gelen sadece Anılar susmuştur buz kırığı bakışların ortasında
Üşüyorum kapama gözlerini Çığ düşer bakışlarının yamaçlarından deli deli Yüreğim kalır altında bir enkaz misali Dokunma, dağılırım Toplayamaz hiç bir güç Silme gözyaşlarımı Ağlatan sendin unuttun mu...
Islık çalma bana gelirken Kulaklarım yeteneğini kaybetti Yarınsız yarınlara ektik ümitlerimizi Çorak toprak misali
Artık hiç bir yerde değilim Kendimi arıyordum Kaybettim Hükümsüzüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜKÜMSÜZÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜKÜMSÜZÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Sultan mesaj alınmıştır da benim kahvem neden bu kadar gecikti işte bunu çözemedim:))) Yoksa benim yerime sbahın erken gecenin geç saatlerinde kahvemle mi sohbet ettiniz siz hııı... Her zaman yanında olacağımdan emin olabilirsin... Hani derler ya kaldıramayacağın taşın altına elini sokma diye... Hayatımın hiç bir döneminde kaldıramayacağım taşın altına elimi koymadım ve koyduğumda ise asla geri çekmedim... Sözüm özümdür:)))
Hükümsüz olamaz hiç bir yürek. Kaybettiklerimizin izlerini koklamaya çıkmış olmalı. Onları, kimini rahmetle, kimini selametle anmak var... Onları anarken ve ararken de mumlar gibi yanmak var.
Hani mumlar yanarken ağlarmış gibi bedenine süzülür ya gözyaşı damlaları; işte misâlimizdir...
Haa akşam hatrınızla sohbet ederek kahvemi sizinle paylaştım... Siz anlarsınız sevgili kardeşim. Ancak fal bilmediğim için, Rabbimden sizin için güzellikler diledim. :)
Başarılarınız ve esenliğiniz daim olsun. Saygımla selamlar kardeşime... Sultan Yürük
s.yuruk tarafından 1/6/2008 8:01:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Artık hiç bir yerde değilim Kendimi arıyordum Kaybettim Hükümsüzüm...
Hiç bir yerde değilsem ki artık kalbinden de düşmüşsem... kar çiçeğim bırak beyazlıklar içinde sevişelim, aklım almaz yeşilliği şimdilerde ben uçurum uçurum ölümlere düşeyim. kaybettim kedimi, bu gözler bu ses bu saçlar deli deli uçuşan... yok yok ben değilim .. hükümsüzüm ..
Gözlerine yerleştirirken hüznü sevgili Eylül, aynalar sana bazen yalan söylüyor hüznü bakışında bulamaz diyor ya... hüzün bakışlım gören varsa hüznünü dosttur sesinden düşen şiirde yüreğine..
Emek verilerek meydana getirilmiş imgelerin yoğun olduğu bir çalışma, Kanımca hüznün ağır bastığı duygu yüklü bir çalışma, Arkadaşlar gereken açıklamaları yapmışlarçoğuna katılıyorum. Ümitlerimizi şiirlerimize daha çok ekebilirsek ,yarınsız yarınlar kalmaz kanaatındayım.
KAYBETTİĞİN SENİ BULDUM,İNSANLIK NAMINA ADRESİNİZE GÖNDERİYORUM,AMA BİR DAHA KAYBOLMA....HARİKA BİR ŞİİR,HARİKA BİR SESLENDİRME,TEBRİKLER.....SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
Ceylanlar iniyor suya Kanatlı atlar eşliğinde Veda buseleri topluyorum Yanık alınların gövdesinden Bir ağaca kazıyorum isimlerimizi Adı olmayan alfabelerde Kayıp harflerin gözyaşları eşliğinde
HANİ DERLER YA; SÖZÜN BİTTİĞİ YER DİYE......İŞTE O....MÜKEMMEL.....GÖNLÜNE SAĞLIK....
Ceylanlar iniyor suya Kanatlı atlar eşliğinde Veda buseleri topluyorum Yanık alınların gövdesinden Bir ağaca kazıyorum isimlerimizi Adı olmayan alfabelerde Kayıp harflerin gözyaşları eşliğinde ***Kutlarım sevgili Kardeşim fevkalade güzel betimlemelerle bezenmiş şiiriniz.
Üşüyorum kapama gözlerini Çığ düşer bakışlarının yamaçlarından deli deli Yüreğim kalır altında bir enkaz misali Dokunma, dağılırım Toplayamaz hiç bir güç Silme gözyaşlarımı Ağlatan sendin unuttun mu... Islık çalma bana gelirken Kulaklarım yeteneğini kaybetti Yarınsız yarınlara ektik ümitlerimizi Çorak toprak misali
eseriniz mükemmel tebrikler emeğinize yüreğinize sağlık sevgiler
Bir şiir, ancak bukadar imge zengini olabilir... Hüzün, yalnızlık, öfke, sitem... daha neler neler.. Bu şiiri okuduktan sonra gerçekten gecenin bu deminde bütün bildiklerimi kaybettim.. Hükümsüzdur..
Artık hiç bir yerde değilim Kendimi arıyordum Kaybettim Hükümsüzüm...
özür diliyorum üstte yazılı olan metne kadar herşey olağanüstü güzel ancak son satırlar şiiri alışılmış yaptı bunu çıkarıp okumayı denermisiniz. bence şiir asaletine kavuşacak .. uyarıda bulunma haddim için özür dilerim sevgi ile kalın..
Zeki Karabağ tarafından 1/6/2008 3:35:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Artık hiç bir yerde değilim Kendimi arıyordum Kaybettim Hükümsüzüm...
şimdi tutup kendimi sokağa atasım geldi adım adım kaçmak bu şehirden neden diyecek şiirin kokusu bana kaybettiklerimle hükümsüzüm çünkü kaç gece oturup yaşadım ki yukarıdaki duygularla ıslanmış gözyaşlarımı kimse bilmez dudaklarımdan başka benim derdim bu ülkeyle değil ki benim derdim pastacıyla dedim haksızda değilim kaybettiklerimi arıyorum mum ışığında aslında durup kendimide arasam mı bu şiirin içinde hani demiş ya değerli şaire ben bu şiiri yorumlarımla oluşturdum diye aslında gerekte yok hangi alafabe kabul eder bilmiyorum ama bizim alfabemizde hükümsüz işte... kutladım değerli kalemi ...gönülden arayış gön-ül-e varışın menzilidir...şair arayışına devam ediyor...her bunalım arayıştır ve her arayış ona varıştır...değerli yürekte bu yolculuğuna devam ediyor...dizlerin yorulsada ruhunla gitmeye devam eylül hanım...verdiğiniz her moda bir demim...saygıyla...
Ceylanlar iniyor suya Kanatlı atlar eşliğinde Veda buseleri topluyorum Yanık alınların gövdesinden Bir ağaca kazıyorum isimlerimizi Adı olmayan alfabelerde Kayıp harflerin gözyaşları eşliğinde
Yüreğinize Sağlık Tek kelime ile, bence günün şiiri Harkulade, muhteşem bir emek Kutlarım Sizi Sizi Kutlarım Gönül dostu, Saygın yürek Saygılar efendim
şair67 tarafından 1/6/2008 2:30:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
artık bir kayıp daha var:))
bu dizelerdenden sonra kaybolmama ihtimali varmı?
bildin o yeni yitik ta kendisi yorgun:))
çok güzeldi bu dizelerin durağını tahmin edebiliyorum...