(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sayıp şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sayıp şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEğerli kardeşim ,nekadar güzel değerli aşkların hikayesini kısa kısa paylaşmışsın bizlerle.Bütün aşklar tatlı başlarda malesef bazı aşkların sonları zehir gibi bitiyor.Sanki o iki insan birbirini tanımamış,sevmemiş gibi hakaret ediyorlar birbirlerine.Bir yudum zehir olsan, bir an bile düşünmeden seni içerdim,dersin zamanında ama hayat ta duygular ters döndümü o zehri sevgiliye karşı kusarsın.Sevgili binlerce insan arasından gönül gözüyle görüp ayrı bir kimlik verdiğimizdir.ama sonra malesef en büyük düşman oluverir.çok acı şeyler bunlar nerde eski sevdalar,nerde şimdikiler.arada uçurumlar var.....
Aklım Çıkıyor İçmeden resmine bakamıyorum Kırılırsın diye aklım çıkıyor İçince karşına çıkamıyorum Darılırsın diye aklım çıkıyor...
Korkarım derdimi sana dökerken Utanır gözümden yaşlar akarken Uzunca yazamam belki okurken Yorulursun diye aklım çıkıyor....
çok nefis dizeler okudum.Kaleminize sağlık
güzeş şiirinizi kutluyor saygılar sunuyorum...