bir şiir çınlattığında kulaklarını ve bir şarkı zoraki ittiğinde dudaklarını!
susma!
o aşktır
ikra!..
ToprağınSesi
ne zamandır telepatik konuşuyorum seninle yazdıkça içimi döktükçe çağırdıkça gel dedikçe azalıyorsun daktilodaki kağıt gibi!
örmüyorum saçlarını ne zamandır şifâdan nasipsiz akordu bozuk çalıyordur şimdi sazlar
karar verdim bir şiir yazamazsam seni anlatacak kadar yüce ve ağlatacak kadar dağsı bir bulut dükkanı açacağım sen nereye gidersen yağsın
öksürüyorsun bâzen ya da öksüz uyuyorum nicedir kolaçan ediyorum bir koşu sabah ruhsarımı tıkıştırıp fincana karıştırıyorum yavaş yavaş utandırıp merâkımı alıştırıyorum seni sözümona demli kahve dibine/pencere önüne âzat ediyorum her gün bir kuşu belki yine gelir diye bal döküyorum her gün diline iyi gelir belki diye öksürüğe!
hep demişimdir kudretli bir aşk ağacısın sen ve kuvvetli bir yalancı diye...
efil bir sabahlık oluyor üzerinde/yüzünde veya dar dudak gülüşlü bir döpyes bense hep bir noktaya çakılı pergel ve dudaklarımda hep mini etekli o abiye/şarkı gel!
her türküye konuk/ koruk oluyorsun bu aralar gönüllü ev sahibi hüzne muâdil her ezgiye dil altı alıyorum geçmişi o vakit ve "geçmiş iyi bir şey olsa geçmezdi" diyor şiir ve ekşi sevmem biliyorsun!
hani hiç umursamaz hiç duymazdım " buyurun ne arzu ederseniz" diye soran garsonları!
bakardım hani aval aval seyreder kimse yokmuş gibi! o çırağan kaçkını gözlerini
hatırladın mı!
neyse...
giderek çürüyor tenim ilerliyor semptonlarım düşünüyorum ara ara ve merak ediyorum;
beni tanımadan önce boşa dönen dünya(n) şimdi toplamış mıdır boşları!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boşa Dönen Dünya / Başa Dönen Masal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boşa Dönen Dünya / Başa Dönen Masal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve siz sayın öğretmenim. hem yazdıklarıyla hem de gerçekçi ve net duruşuyla en kıymetli şiir künyelerinden birisiniz adıma... ve muazzam bir şiir-eşlik bu ödülsüz kalmamalıydı... ;)
Güzel bir yazı olmuş; imgeler şahane, konu da aşk olunca; insanın nevri bazen döner deyişini vurgulamak istediğinizi düşünerek sizi saygıyla selamlıyorum ...
İpekyildiz tarafından 11/19/2013 8:13:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
valla çok okunsun diye mi mavi yapılır bilmem. ama ben fikrinizin cesur beyânına verdim o ödülü. bildiğimce şâir az okuyan çok konuşursa ( kritik- eleştiri- yorum) büyür şiir.
Sen gelene kadar. ..
Aslı astarı
Bir hasret çektiğim
O da
Kabuk bağlayana kadar. ..