Yırtmaya durdunuz ya Buruşmuş ellerinizle Ve Yırtılmaya direnen İsyankar *mısralarını şiirin Tak çıkar damaklara dizilmiş Porselen hissiyatsızlığında Katlettiniz ya dişleyerek bin parça …!
Marmara mavisine saçtığınız O *mısraların Kutsalı Çoktan talan edildi kahpe/açgözlü Dülgerlerin İkinci kuşluk vakti yağmasında…
. . .
Yorgi!
Tırmanıyorken yükseğine Lanet ediyorum Kibrindeki Florya cıvıltılarına Yarılayamamışken henüz yolunu Nefessiz kalışlarıma tek çözüm Konsantre yosmalara muhtaç Takviye molalarım
Ayarsız tutkuların gizli bahçesidir çünkü Arka avlu tenhan Affet Boş ver ya da …!
Ne düşündüğün Çok da umurumda değil be Yorgi
/…/
-Kirpiklerin takma mı senin Nedime?
-Çamların yeşili mi yoksa o mil çekilmiş gözlerine?
-Diyorlar ki; Katledilmiş mısraların kutsalı İki gün önceki ziyafete spesiyal Dülgere kılçık olmuş Ve Batıvermiş Sendeki o isyankar dile!
/…/
Sabret Yorgi az kaldı!
Son vapur düdüğüne sayılır sayısız yıldız sarısı Günaha ıslak dudakların Yakamozlarında titrer arzular Bedenlerin mahremlerine düşer Şehvetten gözü dönmüş ay ışığı
Az kaldı sabret Yorgi!
/…/
-Yaklaş Nedime Günaha davet aydınlığa Çıkart korkusuzca isyankar dilini
-Senin suçun değil ki Yediğin Dülgerden geçti ruhuna kahpelik!
-Günaha davet bu lezzete Bitmeyecek açlığın için de suçlama ne olur artık kendini
-ki İlahi gerçeğin Kahpe açlığa taciz bu günahkar lezzeti *Mısraların kutsalından geçmişti aslında O Dülger etine *Ta en başında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kahpe Dülgerler… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kahpe Dülgerler… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doyumsuzluk neye göredir, tanrıların açgözlülüğü müdür yoksa aç gözlülere tanrının bir intizarı mıdır.. Kavram kargaşasında günahlarla sevapların, adaletle adaletsizliğin, alimle zalimin buluştuğu bir evrende akıp giden bir zaman dilimi... Hatta düşünürüm zaman zaman yosma kimdir, kime denir, diye... Bir şiirimde demiştim ki; Bazen Birilerinin işine gelirsin kadın olursun Birilerine göre de hep eksik et(ek) sindir Kıran kırana bir yaşamın Kalitesi bozuk düzenisindir bazılarına göre Kalite nedir? Kime göredir kalite? İşte bunu hiç öğrenemezsin!
Evet sanırım kalite yosmanın namuslusu oluyor buraya uyarladığımda, ama yosma hangi kalitesi bozuk düzenin bir parçasıdır işte bu hiç bir zaman belirginleşmeyecektir oysa hayatın kendisi yosma dost, biz kimi hangi yosmayı sorguluyorsak :) Off dedimya ben böyle feylesofça dizelerde uçup gidiyorum bir alame tutana aşkolsun :) daha neler yazardım da neyse şiirine gölge düşürmek istemem kendi saçmalıklarımla, ne diyim harikasın Şiir Adam her zamanki gibi...Sonsuz tebriklerimle, saygılarımla...
Kavram kargaşasında günahlarla sevapların, adaletle adaletsizliğin, alimle zalimin buluştuğu bir evrende akıp giden bir zaman dilimi...
Hatta düşünürüm zaman zaman yosma kimdir, kime denir, diye...
Bir şiirimde demiştim ki;
Bazen
Birilerinin işine gelirsin kadın olursun
Birilerine göre de hep eksik et(ek) sindir
Kıran kırana bir yaşamın
Kalitesi bozuk düzenisindir bazılarına göre
Kalite nedir?
Kime göredir kalite?
İşte bunu hiç öğrenemezsin!
Evet sanırım kalite yosmanın namuslusu oluyor buraya uyarladığımda, ama yosma hangi kalitesi bozuk düzenin bir parçasıdır işte bu hiç bir zaman belirginleşmeyecektir oysa hayatın kendisi yosma dost, biz kimi hangi yosmayı sorguluyorsak :)
Off dedimya ben böyle feylesofça dizelerde uçup gidiyorum bir alame tutana aşkolsun :) daha neler yazardım da neyse şiirine gölge düşürmek istemem kendi saçmalıklarımla, ne diyim harikasın Şiir Adam her zamanki gibi...Sonsuz tebriklerimle, saygılarımla...