(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mücerret Eylül Ağrısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mücerret Eylül Ağrısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sitemi ve aşkın benlikteki yerini uzun uzun anlatmaya gerek yok elbette... Böylesi ilmek ilmek işlenip, vurgulu ve akışıyla mükemmel şiirleri yazmak hem zor hem kolaydır. Ustalık gerektirir, ve kalemde maharet gerektirir. Dilde kelamın özelliği ve önemi ise bu şiirle örneklendirilebilir...
Kullanılan dili anlam derinliğini çok beğendim hocam. Bir daha ve yeniden okudum, damakta çok hoş lezzetler bırakıyor. Her zamanki gibi asil duruşlu ayakları yere sağlam basan bir şiirdi kaleminizden... Sizden hiç vasat şiir okumadım zaten, ustam...
Nicelerine diyorum Mevlüt hocam... Saygım ve hürmetlerimle....
Neşe Hanım, kalemini kelâmını sevdiğim değerli şiir Dost'um, değer katan anlamlı, güzel yorumunuza ne kadar teşekkür etsem inanınız az gelir. Şiirleri yazdıran da asil duruşuyla sevdiğimiz, saydığımız siz değerli kalem dostlarımızın ziyaretleriyle sayfamızı,şiirlerimizi onurlandırmaları, takdir etmeleridir biraz da... Her zaman nezaketini, ilgi ve iltifatlarını gördüğüm , şiirlerini severek okuduğum ender kalemlerden birisiniz.
Çok teşekkür ederim Mine hanım, değerli ziyaretinize ve yorumunuza. Evet Sevda Hanım'ın güzel seslendirmesi de şiire çok yakışmış gerçekten. Gıyabında teşekkür ederim...
Hocam Türk sanat musikisi söz yazıları tadındaydı bestelenebilir de aslında...Sonbahar ve ayları başka yakışır şiirlere ille de kasım..Tebrik ederim yüreğiniz solmasın çok saygım ile efendim...
Mücerret eylül ağrısı Müebbet verir yâr hükümlerini
şiirin finalinde yüreğime öyle bir oturdu ki değerli şairim hüzünmü desem ... yada muhteşem desem hüzne ayıp olurmu diye düşünmeden yapamadım Mücerret eylül ağrısı/Müebbet verir yar hükümlerini... ne diyeyim yutkunuyorum ama gitmiyor boğazımda yumruk gibi bir şey kaldı.. yüreğimde hissedişiyle çok teşekkürler şairim her daim sevgim saygımla..
Bazen mesafelere sığmaz yürek sesi yârin hasreti hele bir düşmeyegörsün kor alevler misali Mücerret bir Eylül ağrısı gibi çöker yüreğe aheste kim dayanmış şaşarım bir ayrılık, bir hüzün, bir de kara sevdaya ne bir duyan olur sükûtundaki sesi ne avazına karışır lâl olmuş nidaların çeşm-i giryan hallerine şaşarsın müebbet verirken yâr hükümlerini...
Öncelikle çok çok geçmişler olsun, Allah'tan acil şifalar diliyorum Sevda Hanım... İstirahat halinde bile şiirime ses olma zahmetine katlandığınız ve fedakârlığınız için çok teşekkür ederim. Yorum ve fon şiire o kadar yakışmış ki, memnuniyetimi ifade edecek söz bulamıyorum inanınız.
Tekraren geçmiş olsun diyor, değerli emeklerinize de en kalbi duygularımla teşekkür ediyorum.
Gözümüzün önünde noktalar renkleriyle uçuşurken , kendimizle soruşturmaya girdiğimiz zamanlarda; alıştıklarımız ama yitirdiklerimiz hep cazip gelirmiş.Adı da sevda olurmuş ...