Evet, sende “sensizlik” oldum; Artık, affetmem hiç kendimi…
…oysa ne çok “sen” olmuştum Soğuklar bile üşütmüyordu… —şimdilerdeki gibi Kaldırımlardan hüzün toplamıyordum (ben sende, sen olarak kala-kaldım da)
Kusura bakma sevgilim! Hasretinle başım fena halde dertte… (bu çıktığım kaçıncı sensiz yokuş/ hatırlamıyorum) İşte ben şimdi nerdeyim? Kimdeyim, bilemiyorum… Belki kavuşamadık ama Çok sevdik değil mi? —hani kavuşamasak ta, Sende “sensizlik” olarak kalsam da, Bir tek senin için yaşadığımı bil yeter! (yokluğunda bile çok seviyorum inan bana)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensizlikte Boğulsam Da şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensizlikte Boğulsam Da şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanki beni anlatıyor diyeceğim neredeyse... Bu kadar mı anlamlı olur bir şiir benim için... İzninle bir kopyasını almak istiyorum bu şiirin... Yapmışsın gene yapacağını ve farkını ortaya koymuşsun... Ellerine sağlık...
Finalde kaldım ve sandığıma aldım
tebrikler yüreğine sağlık