Yıldızlar bir garipti ayın çevresi sisli gecenin gidişatından belliydi yarın kopacak fırtına
Görünürde her şey sakindi ve şimdi vakit ikindi kim bilir ne sürprizler beklerdi bir rivayete göre güya namaza müteakip çıkacakmış beklenilen ne varsa gün yüzüne
İki farklı şiirdik biz seninle ben hüzne boğuluyorken her dizede sen güldürürdün genelde bir nebze hiç sırası değildi biliyorum ama yine de söylemem gerekiyor işte gecikmeden saatinde duydum ki yağmur geliyormuş yörene
Bilirim… korkarsın hızla yağan yağmurdan sımsıkı yum gözlerini ve düşün… başımı yaslarken usulcacık göğsüne hiç kimse görmüyordu bizi ve hayal bu ya kordon boyunda ıslandığımız yemyeşil yapraklı ağaçları.
Farzet ki…. İlk defa sarılıp ağladık birbirimizden yoksun yaşantımıza. halbuki o güne değin hep biz susmuştuk ıraklar konuşmuştu dudaklarımız kapanınca hislerimiz karışmıştı kâğıtlara hep kilometrelerce uzaktan var olmuştuk birbirimizin kollarında.
Düşlemek bile günah diyorlar aldırma! sakınacak bir halimiz yok Rabbi’min huzurunda... açma gözlerini ey sevgili! açmayalım, sımsıkı yumalım birlikte. oyunsa oyun, kandırmacaysa kandırmaca adı her neyse ... ki bunlar sevdaya dahilse günah bunun neresinde.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YUM GÖZLERİNİ_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YUM GÖZLERİNİ_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fevkalade efendim.
Tebrik ve sevgilerimle...