Ki O... Ağzı mimlenen çığlıklarıyla Bulutlara merdivensiz tırmanan Serseri bir mayın gibi ortada dolaşırken, Her an yarası yeniden kanayacak gibi Yüreğinin elleri tetikte bekleyen Canhıraş sözcüklerinin dillerini Kör makasla ünlü-ünsüz demeden Tüm sesleri hecehece birbirinden ayıran Gözleri rengârenk, bakışları puslu kadın.
Belki de her şeyin bilincinde olan, Çözümsüzlüğünün içinde kıvranırken Nafile zamanlarında Başkasının yaşam tarzını Kendi ömründe Vadesiz kefaret oruçlarına niyetlenir gibi Ellerinle işlediği meyve desenli örtülerin serildiği Sofralarda ağarlayan Yüreğinde fırtınalar koparken Dudağı gülen kadın.
Avuçlarında biriktirdiği hazan sarısını Dualarının ardından Kendine, yabancı gelen yüzüne süren Yalan söylesinler diye aynalara haraç veren Hayallerinin film senaryolarını uzattıkça uzatıp Sevgilisinin kollarında ölmeyi dileyen Mahçup kadın...
Ve damağında, Kendinden bezmiş anılarının yoksul tadı Kokusunda anneliğin tılsımı Aslen ömre bedelken üftade zamanları, Hayatın neresinden asılsa kadın Görür ki, elinin tuttuğu her yer savaş alanı
Ve hisleri deniz kadar derin Anlamı girdabına saklanmış kadının Ansızın üzerine yıkılır yapıları Öylesine acımasız Öylesine fettan Ve öylesine........Öylesine.... Eskiz bozmasından yılları.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-ÜFTADE- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-ÜFTADE- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emanet bir gülmenin bıraktığı hıçkırıklar işte.An olur gün olur nefesini yutarsın... Hatta acılar bile esir olmuştur o mutluluğa hasret kalmış bedende...
Selamlar, saygılarımla ablam...Muhteşem dizelerdi...Hele o aynaya haraç veren bölüm....
nüsümmm bu şiire neler yazmak istiyorum :(((( ama canım neden yazamadım sana anlatırım bir süre sadece okuyacagım belkide okuyamam hakkını helal et tatlı arkadaşım sevgimle dualarını eksik etme :(
Ve damağında, Kendinden bezmiş anılarının yoksul tadı Kokusunda anneliğin tılsımı Aslen ömre bedelken üftade zamanları, Hayatın nersinden asılsa kadın Görür ki, elinin tuttuğu her yer savaş alanı
Ve hisleri deniz kadar derin Anlamı girdabına saklanmış kadının Ansısın üzerine yıkılır yapıları Öylesine acımasız Öylesine fettan Ve öylesine........Öylesine.... Eskiz bozmasından yılları.
Hatta acılar bile esir olmuştur o mutluluğa hasret kalmış bedende...
Selamlar, saygılarımla ablam...Muhteşem dizelerdi...Hele o aynaya haraç veren bölüm....