(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYDİ GEL GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYDİ GEL GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim çok güzel biar aşk şiiriydi.Bağrından dökülen mısralar,okuyanın gönlüne doğru akıyor.Sevmek inanmaktır. Sevmek yaşamaktır. Sevdiğini kendisi gibi, kendisinden de çok duyumsamaktır. Sevmek sevdiği olmaktır. Sevmek paylaşmaktır. Sevdiğiyle sevdiğini paylaşmaktır. Sevdiğiyle kalbini bölüşmektir sevmek. Ki tek kalp olunsun. Sevgide son yoktur. Sevgiler hiçbir zaman son bulmazlar.Sevmek; sevmeyi istemektir. Sevmek, beklememektir. Beklentilerin son bulduğu bir duraktır o. Sen de biz olabilmek için sevdiğini çağırıyorsun , inşallah gelir. şiirin çok güzeldi. Favorime aldım. Puanım tam.
İşte böyle bir sevda benimkisi Bu zamanda, bu devirde Haklısın adam olacağım yok benim En güzeli artık son vermek bu hayata En korkunç uçurumlardan bırakmak kendimi Ya da en yüksek tepelerden En uçsuz bucaksız denizlere bırakmak bedenimi Ama içimde sen varsın Ya sana bir şey olursa? Allah kahretsin! AHMET SELÇUK İLKAN
ilahi aşkın güzelliğinde manevi dünyamıza içten bir sesleniş. tüm dertlerin dermanı yaratıcının büyüklüğünde değil i? Ona sığınmak ona yakın olmak için çaba göstermeliyiz. düzgün bir hece şiiri.duru bir anlatım anlamlı bir şiir. kaleminize sağlık.
sağlıcakla