Bu ülkede kaç çocuk yarasına tuz basarak ağlar bilir misin? Kaç çocuk acıyan küçücük yüreğiyle Tanrıya sığınır.
şiddet gören, ya da tacize uğramış bir çocuğun yüreğine dokunabildin mi? Duyabildin mi içindeki sessiz çığlığı? düşlerine ortak olabildin mi? çocuklar neden kanar bilir misin?
Dokunmayın onlara, çekin pis ellerinizi, çocuklar uçurtma uçurmalı mavi gökyüzünde, özgürce... ıslanan kirpiklerin yerine mutlu rüyalara dalmalılar, şekerde yiyebilmeliler.
Bir çocuğun gülüşünde ki, aydınlığı görebildin mi? ya da oyun oynarken ki mutluluğunu izledin mi hiç? çocuklar hep gülebilmeli, hep mutlu olabilmeli, çünkü mutluluk en çok onlara yakışır..
Dokunmayın bayım, çekin pis ellerinizi, o tertemiz dünyayı kirletmeyin kötü emellerinizle, karartmayın o pespembe düşleri...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUKLAR AĞLAMASIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUKLAR AĞLAMASIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatta bana en çok dokunan sahne bir çocuğun ağlamasıdır.Duyduğumda içim parçalanır,çok etkilenirim.Şiiriniz beni öyle etkiledi ki sanki okurken şiirin içinde bir çocuk ağladı.Ama şiiriniz ağlayan çocuğu hemen susturdu çünkü bu ağlayan çocuk için şiiriniz adeta bir teselli,bir susturucuydu.Hislerime tercüman olduğunuz için size sonsuz teşekkürler ve bu güzel şiir için takdirlerimi sunuyorum...
Çocuklara karşı şefkatli olmak, sadaka sevabı kazandırır diyen bir kültürün fertleriyiz hepimiz.Çocukluğunda sevgi görmeyen, büyüdüğünde merhametsiz olur derler. Yarınlarımızdan emin olmak istiyorsak eğer sevgiyle büyümeli çocuklar. Haklısınız, çocuklar ağlamasın... Çok güzel bir dikkat çekmeydi şiiriniz. Tebrik ederim...
Bende çocuk denilince içim sızlar Helede kız çocuğu Helede yetimse dayanaıyorum Bir tane isterim almayı Ama olmuyor olamıyor Çok zor Prosedür bilmem ne işte Yüreğine sağlık
"Yüreğine dokuna bildin mi ? Duya bildin mi içinde ki sessiz çığlığı ?..."
Kolun da bir hasır sepet Ağzında ağlamaklı bir terane Çocuk yine endişe içinde, Zil çalacak birazdan Bir kaç simidi kaldı el de. Uçurtma haçlığı olacaktı Satılsaydı kalan simitler de... Olmadı ! Yine göklere bakacaktı Arkadaşları, Uçururken uçurtmalarını. Ama Rengarenk uçurtmalar O'nun düşlerinden çoktan havalanmıştı !...
Lütfen, belki hatalı ? ancak değerli şiiriniz, Duygularımı kurcaladı ! Ve irticalen kaleme alındı....
Bir çocuğun gülüşünde ki, aydınlığı görebildin mi? ya da oyun oynarken ki mutluluğunu izledin mi hiç? çocuklar hep gülebilmeli, hep mutlu olabilmeli, çünkü mutluluk en çok onlara yakışır..
Dokunmayın bayım, çekin pis ellerinizi, o tertemiz dünyayı kirletmeyin kötü emellerinizle, karartmayın o pespembe düşleri...
Bu günlerde izlediğimiz olumsuz çocuk haberlerine inat kalemin hep duyarlı yazsın selamlar..............................................
ben çocukları bırakın çocuklardan söz edldiği zaman bile yüreğimin burkulduğunu hissederim..çok acımasız bir dünyadayız ama lakin en çok ezilen ve acı yaşatılanda çocukları..