düş soyguncusuyum demlerinin tortusunu çaldım aşk-ı aladanhayrettin taylan türk şirinde ilk ve yeni tarz… Letrik Tevriyesel tarz( letrizm harfçilik, tevriye, ikiden fazla anlam) s’empatik k’adınsı dün’yana b/öldüm, yeniden yaşamaya doğmak için bir sözünde öldüm, bir sözünde dirildim, ömrüme sığmak için meryemin iffeti gibi meftun, mistik, içsel ödevinle ç’ağladım aşk için yusuf’un senfonisini ç’alan akustik ruhun güzellik ç’eşmesiyim senin için ismail’in teslimiyetindeki ders gibi kördüğümlerimi çözdüm kurbanlığın için 2… yüreğimdeki düğümü çözen umut’tan ışıklara gitti cemalin kusursuz ifadenin itfaiyesinde sularım yandı helalinin cümlesine ihtiyacı v’ardır; huzuru s’aldır ,yansık düşlerin hafızasındaki ömür h’azların dönüşüyor,bilincin döngüsünde gidilmiş gidilmişliklerle at’ar’damarımıza yürüyen algının berrak sularında çimdik özlemlerle gündüzü uyutan ayrılığın girdabında susuz kaldı bilincim h’ala s’açlarımda gülünün imgesini anlatan umudun sonuyum 3… s’ağır c’ezânın h’akimiyim vicdanım r’ayına girdi bütün dünya aitlerime ekli bir y’ar gibi y’akıyor seninle t’uzaktaki ışıklar kendine g’ölgeli kıs’kaçlara alıyor sensizlikle unutulmanın dramında oynuyorum ehli keyfin sırrını pişmanlık s’aracında tutulmuşluğun mişli safhasında okunuyor masalım 4… bu s’onun şarkısı diyorlar oysa ilklerin içimde bestesiz, ölümsüz oysa aynı zamanın bestesindeyiz, aynı yüreğin sofrasındayız k’ısmetinle k’açıyor çiçeklerine gelen arılarım, arınışımın kısmetinde dilleniyor dünya s’anma ki acıları, huzur kendi kısmetinde dillensin bir düş soyguncusu, bir gül muştusu, bir sen n’abisiyle ünlendi mecalim s’ana k’aç k’ala , hasretimi hasır altı edemem kederler sağanağında t’utkuna b’ağlanır b’ağlanmaz bahtımın aşk yolu, özledim, sevdim bekledim |