(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Takdire de övgüye de fazlası ile şayan bir çalışma okudum kıymetli kaleminizden efendim.Nasıl öveceğimi kestiremeyecek kadar beğendim.Sırf bu yüzden acizane tebrik eder, yoklar ülkesinde bile olsa rüzgarların efil efil karanfil kokularını sizin burnunuza sunmasını dileyerek ihtiram ile selamlarım.
Uzaklardan sessizce çağırmakta ölüm, İşte bu yüzden; Ben senin karanfil kokulu baharlarına hasretim, Gel gülüm... Bir şiirde karanfil, hele de kokusu varsa, üstelik de Çınar Göle yazmışsa, okunmalı o şiir. Ben defalarca okudum. Bahar açtı yüreğimde, umarım gelir beklenen,karanfil kokularıyla bu bahar... Sevgimle.
İsimsiz ve zamansız baharların telaşına düştü şimdi bu yürek, Ve; Kıyılarında gezinmekte yalnız bir karanfil.. Varlığın ilkbahar,yokluğunsa hazandı biliyorsun.. Kuş uçmaz kervan geçmez, ..............çorak bir toprağa döndü artık yaşam Yalnız karanfil soldu solacak, ......................yürekse gitti gidecek... Uzaklardan sessizce çağırmakta ölüm, İşte bu yüzden; Ben senin karanfil kokulu baharlarına hasretim, Gel gülüm...
Harika bir şiirdi ölüm çağırmakta bizi sessizce acı olan hiç karanfil kokulu baharı yaşamamış olmak Vuslatsız bir aşk ve terki diyar... Tebrikler saygılar
Ah bir tanem, Özgür bıraksan hiç değilse yüreğindeki karanfilleri, Açıverse kırmızı,açıverse beyazlar içinde, Rüzgar o kokunu getiriverse, ..........................hasretimi bir dindirse.. Bu yüzden canımın içi, Ben senin karanfil kokulu baharlarına hasrettim.. Yanındayken,dünyanın küçüklüğünden dem vurup, ......................................................sığamıyacağını düşünen bu yürek, ................................................................................................bu
Öyle güzel yazmışki yürek aşkı sevdayı nakış nakış işlemiş mısralara.Yüreğine sağlık değerli kardeşim..
çağlayan yüreğiniz hiç susmasın.