💦 Her Aşk efsanedir Kendi Masalını yazar Bir Aşk ölumsüzdür Oda Leyla’ya Hak.
Gözler uykuya evvelken, Çırılçıplak yapraksız bir Ağaç gibisin, Ok yaydan çıktığı anda;
Mahremini ört bakalım!..... Cüretin varsa aşkıma Daya sırtını gövdeme, Siper et kendini!
Arkadaş Yıldız’ın varlığı kadardır, Komşunun kırk yıl hatırı vardır, Yakınlık duyduğun on parmağını saymadan tamamdır.... Dostun sağında solunda durandır, Ama Aşk! Ama Aşk! Leyla gibi tektir.
Bir senfoni dinliyorum Camın dışından içeriye sızan Leyla’ya yazılmış Yürek sancılarimda azan,
Ah be canım, Feyiz in anlamını çözersen Gözlerinden perde kalkacak.
Sen! Hiçlik diye tabir ettigin Benim yüreğimi dağlarsa Külfeti bana dokunacak Leyla olmadığımdan ötürü Emrimin dışına çıkarsa Bedenim, senden hesap soracak.
Yetmedimi benliğime şekil verdiğim Leyla! Git mi diyorsun, O vakit!.... Yoğrul acılarla biraz daha Bu aşkı görmez isen! Perdeyi aralamak zulüm gelir sana. Ey Mecnun var git sevdanı yaşa, Silemezsen izlerini BENİMDE Gül yüzüm haramdır sana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Leylâ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Leylâ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yetmedimi benliğime şekil verdiğim Leyla! Git mi diyorsun, O vakit!.... Yoğrul acılarla biraz daha Bu aşkı görmez isen! Perdeyi aralamak zulüm gelir sana. Ey Mecnun var git sevdanı yaşa, Silemezsen izlerini BENİMDE Gül yüzüm haramdır sana.
Hanife Bayazit
Beğeni ile okudum yüreğini kalemini alkışlıyorum Yürek sesin susmasın _________________________________________________Saygılar
TEBRİKLER
Selam saygı sevgi sabır ve dua ile
ALLAH c.c.Emanet ol