Ne zaman elim yokluğuna uzansa Zehir zemberek kesiliyor nefes alışlarım. Tut ki bu gece Adem’in (a.s) yediği meyveyim avuçlarında Benim için cennetten kovulmayı göze alır mısın sevgili…
Son baharın savurduğu sararmış yaprağım yerine göre, Yerine göre bir aşk dervişi, Kızıl bir dua’yım avuçlarda dilenen, Çoğu kez sessiz çığlık olur Yağmurla toprak olurum, Düşlere girmeden hayalim…
Soğuk olur çoğu kez kalemimin dili Çoğu zaman alevlenir gönül perçem Parça parça dizilirim şiirin dilinde Evra olurum, Çoğu zaman deli Ve ben hep nesir yüklüyüm yüklemlerimde Yüklemlerim sen doluyken sevgili…
Çay tadında güzel olur, Aşk adında, Ben varlığında, Güneş gülüşünde Bahar gelişinde Ve zaman yürüyüşünde yaşatır beni… Sen bir çay daha doldur gamzelerinden de Ben bir daha içeyim seni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben bir daha şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben bir daha şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çay tadında güzel olur, Aşk adında, Ben varlığında, Güneş gülüşünde Bahar gelişinde Ve zaman yürüyüşünde yaşatır beni… Sen bir çay daha doldur gamzelerinden de Ben bir daha içeyim seni…
muhabbet tadında aşk sofrasında bir bardak çayla tebrik ederim muhteşem bi şiir...
Anlam ve anlatım mükemmeldi üstad.......... Beğeni ile okudum Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın ___________________________________________Saygılar
Çay tadında güzel olur,
Aşk adında,
Ben varlığında,
Güneş gülüşünde
Bahar gelişinde
Ve zaman yürüyüşünde yaşatır beni…
Sen bir çay daha doldur gamzelerinden de
Ben bir daha içeyim seni…
muhabbet tadında aşk sofrasında bir bardak çayla tebrik ederim muhteşem bi şiir...