Dirhemlik umudum var sol sokağın başında Kül zamanlarda tutuşuyorum rengine Dengesiz seviyorum Bağışla…
Bak yine dem’i oldun hüznümün Bak yine gözlerin geldi aklıma yerli yersiz. O y’aralı dudaklarını Okşanası saçlarını, Hani rüzgârın uğultusunda bir şarkı vardı ya O şarkının her nakaratında özledim seni...
Ah Evra! Tadı yok uykumun! Sensiz kabusa dönüşüyor bütün sokaklar Ve baş harfinin geçtiği her satır Bir ok gibi saplanıyor ciğerlerime, Ah ciger parem, ciğerim pare pare yokluğundan Gel de denize yakamoz olalım düştüğünde gece Gel de üç nokta olsak bütün şiirlere...
Gülüşüne asıldığım mavilik perçemi... Gül ki denizler rengini alsın gülüşünden Ve toprak bir daha doysun yağmura Ve ben bir daha, bir daha seveyim seni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayfamda hep görmek istediğim güzel kalem Gelişin onurlandırdı beni ve bu güzel yorum için teşekkür ederim evra diye her ne kadar biri yoksa da teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)
Yağmur söz olur bir kuyunun agzinda Ayrilik alir kuyudan sen sözleri al yanına aşka yürüyeceksin yol uzun üşüme.. Şiir giydir yalnizliğina paltosu ömürdür seyyahın..
Baktım bir kuyuda sayiklıyorsun üzülme sana bir çölün bir suyu da var. Demeye uğradım "Adı "umut" büyüt suya değinceye dek yüreğin.
Ah Evra! Tadı yok uykumun! Sensiz kabusa dönüşüyor bütün sokaklar Ve baş harfinin geçtiği her satır Bir ok gibi saplanıyor ciğerlerime, Ah ciger parem, ciğerim pare pare yokluğundan Gel, şehre yakamoz olalım düştüğünde gece Gelde üç nokta olsak bütün şiirlerin sonuna...
Gülüşüne asıldığım mavilik perçemi... Gül ki denizler rengini alsın gülüşünden Ve toprak bir daha doysun yağmura Ve ben bir daha, bir daha seveyim seni…
uzun uzun anlatılır o tam yüreğe isabet eden vurgunun bıraktıkları.. hangi ağıt daha bağışlanası ve hangi sevda daha suçlu bilemedim ben.. iyisimi sıkı sıkı kapatıp gözlerimizi rüzgara karşı bi sigara daha yakalım biz.. kalemine bereket Erbey..
Evra
yalnızlığın elinde üşüyen harfleri dilin...
doyum olmaz ki...
yarım KÜL tarafından 9/19/2014 1:46:52 PM zamanında düzenlenmiştir.