Perçemini serdim yalnızlığın Ve bir düş aynasında eriyorum hayaline…
Zaman iki büklüm kalemin dilince Geceyi sorma! Almış başını duvarlara yaslanıyoruz ikimizde Demli bir yalnızlık baş ucumuzda Bir sigaraya uzanıyor ellerimiz Bir de sevgili hayalinin hayaldeki yüreğine
Kalkma vakti gelmiş belki de Son yudumunu yutkunuyorum umudumun Bir bayram sabahında mendil açıyorum Bir dilek diliyorum çocuk dualarla Sonra kalkıp gidiyorum şehrinden temellice…
Ardında sana yürüdüğüm kaldırımları bırakıyorum Çok değeri olmasa da maziyi Ve bir koku bırakıyorum güneş misali Üşüdükçe çek içine Isınırsın sevgili…
Uzak tutacağım sana bütün nefeslerimi Ve yollarını keseceğim benden sana gelen Bütün rüzgarların, Sonra, Sonra anlayacaksın bir zaman Zakkumun neden yeşillendiğini…
Ah! Ahh! Yüreğimin çağlayan acısı Sıralı sancım, Kirpiğime dolanan uykusuzluğum. Bilsen ne çok seviyorum seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilsen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilsen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri okuyup geçiştirince hiçbir şey yokmuş gibi görünüyor, lakin biraz kurcalayınca, insanın aklı karışıyor.
Şiir tekil başlıyor. İkinci bölümde ise, hasbihâl edilen kişi sevgiliyken (ya da öyle mi algıladım diye düşündüm) ikinci bölümün sonundaki şu dizeyi çözemedim
‘’ Bir de sevgilinin hayalindeki yüreğine’’ Sanki üçüncü bir kişi varmış gibi bir imaj verilmiş!
*
‘’ Son yudumunu yudumluyorum umudumun’’ ______________-yutkunuyorum- desek, daha mı doğru olur acaba?
*
Öyle tahmin ediyorum, şiirin üzerinde fazla durmuşsun ki kafanda karışıklığa sebep olmuş.
Saygıyla şair
Cömert Yılmaz tarafından 10/20/2013 11:52:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
en güzelinden
kutlarım.