Yarını olmayacak sabahın seherindeyim. Kılıbık bir gülüşün bıyığından dökülen Ve tebessümlerim teessüflere sarılmış Yılgın bir cümleyim… Düşün ki; Kireç tutmuş çaydanlığın dibi gibiyim.
Boşaldığında gökyüzünden hayaller Ucu yırtık bir sayfa düştü insanların ciğerlerine Ciğeri sevda etmeyen düşlerde seviştik çoğu yerde Aslında kırık bir kül tabağıydık zamanın dilinde Bir yağmur esintisi Bir mart sabahı gölgesin büyüdük ve öldük Şimdi tarifi imkânsız ağrılar bizimkisi.
Kıştan kalma bir kartpostalın kıyı şeridinde O’nsuzluk çukuruna düş’müşüz Etekleri hovarda bir sevgilin Rimelsiz kirpiğine asılmış söylemlerimiz Ve aslında biz, Biz değilmişiz.
Pek bir afiliydi yürüyüşün giderken benden Bir yanın gökyüzüydü sanki Diğer yanın Kafdağı etekleri Eteğine sarıldığımda, kış ertesi bir kuşluk vakti Düşüyordum avuçlarında…
Bir çığlıktı kan kusan nefretin diğer tarafı Bir sonbahar güneşinin ikindi vaktinde ölüyorum Sen şimdi yine yanlış anlarsın beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuşluk vakti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuşluk vakti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir çığlıktı kan kusan nefretin diğer tarafı Bir sonbahar güneşinin ikindi vaktinde ölüyorum Sen şimdi yine yanlış anlarsın beni...
bu yanlış anlama degil midir ?
bazen bitmesine sebep olan etkenlerden biridir karşıdakinin seni anlayamaması derdini anlatamamak sen ne kadar kendini ifade etmeye çalışsanda o anlamak istedigini anlamaz mı?
Bir sonbahar güneşinin ikindi vaktinde ölüyorum
Sen şimdi yine yanlış anlarsın beni...
bu yanlış anlama degil midir ?
bazen bitmesine sebep olan etkenlerden biridir
karşıdakinin seni anlayamaması derdini anlatamamak
sen ne kadar kendini ifade etmeye çalışsanda o anlamak istedigini anlamaz mı?
Güzeldi kaleminiz her zaman yazsın saygılarımla..