İnsanlar düşünün ki, "öfke" ortak paydası Sevgi telkîn ederdi; Mevlânâ çıkıp gelse! Bir günde bin rekâtın yok kılana faydası Ağızdan çıkan her söz gönül yıkan bir selse.
Dilini kılıç gibi sallar ise eşkıya Letâfet sus pus olur; gözde/n kaybolur ziyâ. İnsanı insan yapan; onur, edep ve hayâ Hayat ne güzel olur, her nefis bunu bilse.
Zor gelse de kimi gün, kinden dağları aşmak Bilene vazifedir, müsbet fikri paylaşmak. Züldür kirli kalplere, sevgiyle dolup taşmak Fesat rahatsız olur, herkesin yüzü gülse.
Rolünü oynar beşer, şu hayat sahnesinde Huzurun anahtarı edebin rahlesinde Sevgi yer etmemişse bir kulun sinesinde Gül beklemek beyhûde; gönül kuraksa, çölse.
Sözünü bal eyleyen her kalbe olur Melik Kem kelam söyleyene vermemeli metelik İnsanı "üstün" kılan, hasletinde nitelik Şan şöhret neye yarar; adam "ADAM" değilse?
Nazâr et Kâinâta, gerçeği öğren, tanı! Henüz vakit var iken, fırsat bilmeli ânı. Veren elbet alacak, emânet olan canı Bil ki artık çok geçtir; ses veren Azrailse!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SES VEREN AZRAiLSE!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SES VEREN AZRAiLSE!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mecit Bey Kardeşimin kalemini, (Aksakal) Enver Özçağlayan ağabeyimin nefesini, sesini tebrik ediyorum. Mükemmel bir eser çıkmış ortaya. İbretlik. Haz ile defalarca dinledim. Ömrünüze bereket.
Mecit Hocam feyzinde arındık dizelerin kaleminiz daim olsun Enver Bey hocamın sesine sağlık her iki dostumu yürekten kutladım. Hayırlı Bayramlar olsun.
Nazâr et Kâinâta, gerçeği öğren, tanı! Henüz vakit var iken, fırsat bilmeli ânı. Veren elbet alacak, emânet olan canı Bil ki artık çok geçtir; ses veren Azrailse!
yine güzel anlatımdı dizeler saygılarımlasın herdaim