Ateşler içinde yanarken bile, üşüyor yüreğim, Tanrım galiba ölüyorum, canım çekiliyor, gözlerimin önünden mutlu çocuklar geçiyor, gülemiyorum...
bir yalana aldanıyorum, kanıyor yüreğim, bedenim boşlukta can çekişiyor bu acı çok fazla geliyor, üşüyen yüreğime kara yazgıma yürüyorum galiba ben ölüyorum..
kırışık çarşaflarla boğuşuyorum, canım bedenimden çekiliyor... iyi şeyler yazmak istiyorum, yüreğimde bir kadın ağlıyor vicdanım kanıyor, yazamıyorum...
yağmurları tutuyorum gözlerimden, ellerimi yakıyor tuzu, susuz çöllere su taşıyorum göz pınarlarımdan ölüme bile inanacak kimse kalmamışken ben ölüyorum...
insan kendi kendine bakıp ağlar mı? sırrı dökülmüş bir aynaya bakıp bakıp ağlıyorum işte acımı görüyorum, kandırılmışlığımı görüyorum Tanrım ben ölüyorum...
iltihapların içinden boşalıyorum, sevgisiz kuşlar geçiyor penceremden, vicdanı çürümüş insanlar gönül penceremden bakıyor, ölüme bile gülen insanlar görüyorum yüreğimdeki sevgiyi kusuyorum, Tanrım ben ölüyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN ÖLÜYORUM TANRIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN ÖLÜYORUM TANRIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iltihapların içinden boşalıyorum, sevgisiz kuşlar geçiyor penceremden, vicdanı çürümüş insanlar gönül penceremden bakıyor, ölüme bile gülen insanlar görüyorum yüreğimdeki sevgiyi kusuyorum, Tanrım ben ölüyorum...
Bir ben bilirim beni, eller ne bilir misali yaşantılar. Sonuçta; adres sormuyor adına keder denen o mikroplar. Çoğu zaman gün yüzü görmemiş yabancılar geçer algılarımızın ufkundan. İyi veya kötü; öz olarak iki rol seçeneği var sonuçta! Kötüler sebebi meçhul oklar saplar iyilerin kalbine.Böyle bir anda gözleri açık olsa da bir cana sakın; nefes alıyor diye yaşıyor sanmayın iyilere… ‘’Ağlarım, inlerim bitmez kederim.Ben böyle hayata hayat mı derim!…’’ diyor bir şarkımız. Sayfamı ziyaretinizle tanıdım sizi. Güzel bir iç döküştü şiiriniz. Tebrik ediyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum…
insan kendi kendine bakıp ağlar mı? sırrı dökülmüş bir aynaya bakıp bakıp ağlıyorum işte acımı görüyorum, kandırılmışlığımı görüyorum Tanrım ben ölüyorum...
iltihapların içinden boşalıyorum, sevgisiz kuşlar geçiyor penceremden, vicdanı çürümüş insanlar gönül penceremden bakıyor, ölüme bile gülen insanlar görüyorum yüreğimdeki sevgiyi kusuyorum, Tanrım ben ölüyorum...
Melike Melis
14 Eylül 2013
Beğeni ile okudum yüreği kalemi selamlıyorum Yürek sesin hiç susmasın _____________________________________________Saygılar
Öncelikle siteye hoşgeldiniz sevgili Melike Hanım, sizi bu sitede görmekten mutluyum. Ayrıca bomba gibi geldiniz bende katılıyorum, güzel şiirinize tebriklerimle, Saygı ve sevgiler.
Başını önüne eğme kardeşim
Hayat çok başladı bittiği yerden
Asla ümidini kesme kardeşim
Dağ ne kadar yüksek olursa olsun
Bir kenarı yol olur yol kardeşim
ALLAH ın rahmeti keremi boldur
Asla ümidini kesme kardeşim
Kesme ümidini kesme sevgili hemşerim
Yüreğine Emeğine Sağlık
Tebrikler
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle
A.E.O