Gamzede deva bulduk, Örnektin sevdalara Nasıl bırakıp gittin Ah Barış abi aşk olsun!
Dağlar soruyor seni Tam on üç yıldır yoksun Kuşlar susmuş ötmüyor Ah be Barış Abi aşk olsun!
Bizim iller sessiz ve gül pembesiz Ellerinle büyüttüğün çiçekler soldu, Yürekler sensiz artık Kederlerdeyiz...
Sabah yeli ılgıt ılgıt eserken, Gesi bağları ağlar ardından El salladın, el salladın Sağ gösterip sol salladın Ah be Barış abi aşk olsun !
Topu topu bir dilim kuru ekmek kavgası Sensiz tat vermiyor Halil İbrahim sofrası Kınalar yaktık elimize şarkılarınla büyüdük İnanamadık ! İnanamadık öldüğüne gömdük seni kalbimize !
Deruleyle oynatırdın, Yemen ile ağlatırdın Daha ne yapsaydın ki var mıydı dahası? Bundan iyisi Şam’da kayısı Ah be Barış abi aşk olsun!
Başak sarı çim yeşil her şeyin bir rengi var Büyüdüler çok sevdiğin adam olacak çocuklar Oyun isteyen büyükler yine aynı havalarda Ne savaştan ne silahlardan bıkmadılar
Şarkılarda söylediğin çocuklara sevdirdiğin Domates biber patlıcan Senden sonra kırık bir can Hormonlarla büyüyorlar , iki günde ölüyorlar Ya ıspanak ya ıspanak Bahçelerde çürüyorlar
Bin selam olsun gönül dağından Anamızdan bacımdan Bin selamlar olsun sana Sevdiğin güzel yurdundan
Ölüm Allah’ın emri can Şu karşı yaylada göç katar katar Geçti dost kervanı eyleme beni Değil ki on üç yıl ömürler bile bitse de Unutmam Ağabey seni El salladın el sallattın, bizi kötü yaraladın Ah be Barış abi aşk olsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK OLSUN (Barış Abi) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK OLSUN (Barış Abi) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir insanın içinde sevgi ve merhametin varlığı çocuklara olan sevgisiyle belli olur. Barış da öyle biriydi... Çocuklar için de çocukça şarkıları olurdu... Tıpkı halk için halkça olduğu gibi. Mekânı cennet olsun.
Ölüm Allah’ın emri can Şu karşı yaylada göç katar katar Geçti dost kervanı eyleme beni Değil ki on üç yıl ömürler bile bitse de Unutmam Ağabey seni El salladın el sallattın, bizi kötü yaraladın Ah be Barış abi aşk olsun!
anlamlı mükemmel bir şiir.. paylaşım adına teşekkürler şairem.. yürek sesiniz susmasın sevgiler..
Her çocuğa on puan verirdi. Dilden dile, gönülden gönüle şarkıları hiç eskimedi, eskimez de...Ne mutlu iz bırakanlara, ne mutlu gönüllere taht kuranlara. Barış Manço'ya Allah'dan rahmet diliyor, vefalı kalbinizi/şiirinizi bütün samimiyetimle kutluyorum...
Ölüm Allah’ın emri can Şu karşı yaylada göç katar katar Geçti dost kervanı eyleme beni Değil ki on üç yıl ömürler bile bitse de Unutmam Ağabey seni El salladın el sallattın, bizi kötü yaraladın Ah be Barış abi aşk olsun!
Melike Melis
05 Ekim 2013
Güzel bir şiir yüreğinize sağlık Melike hocam Daim saygılarımla......
Şarkılarda söylediğin çocuklara sevdirdiğin Domates biber patlıcan Senden sonra kırık bir can Hormonlarla büyüyorlar , iki günde ölüyorlar Ya ıspanak ya ıspanak Bahçelerde çürüyorlar
Bin selam olsun gönül dağından Anamızdan bacımdan Bin selamlar olsun sana Sevdiğin güzel yurdundan.......... çok güzel tasvir etmişsiniz... sonsuz tebrikler
Barış da öyle biriydi...
Çocuklar için de çocukça şarkıları olurdu...
Tıpkı halk için halkça olduğu gibi.
Mekânı cennet olsun.