bana susmayı öğrettin susarken konuşmayı da öyle dağlar gibi dikilmeyi hayat hiçlikte ağlamayı kahrolmayı hiçlikte gülmeyi yüceliği varoluşumun asaletini hayat eğilmemeyi cesur durmayı e r d e m i öğrettin
Yüreğinize iyilik tohumları ekin... Büyüyüp yeşersinler... Kötülükleri yok etsin onlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair, Hayatın size öğrettiklerini sadece bir ders notu olarak çekmecede saklamadığınız o kadar belli ki !
Şiirlerinizden belli meselâ...
Her birinde adam gibi bir adamın sesi yankılanıyor...
Dostlara yazdığınız yorumlardan belli meselâ...
Sevgi dolu bir yüreğin dost cümleleri ulaşıyor herbirimize...
Yücelik, erdem, asalet... ZERRE ile o kadar özdeş kelimeler ki...
Dağların onlarla birlikte dimdik duran şairi, şiirlerinizdeki sihirli güzellikler için, eşsiz dostluğunuz için, örnek insan duruşunuz için sonsuz teşekkürler...
bana susmayı öğrettin kan kussanda kızılcık şerbeti içtim demeyi dert cekmeyi sabretmeyi kadere boyun eğmeyi Oysa öyle çok yaşanacak şey vardı ki feleğe isyan edebilseydim sessiz cığlıklarımı atabilseydim avaz avaz ...öyle cok şey vardı ki...
dedirtti dizeleriniz ..hayat bunları da öğretiyor değilmi...yüreğinize sağlık
Platon dokunma, duyma, görme, koklama ve tad alma (dil) duyularına 5 öğretmen ismini vermiş insana bilgi öğreten öğretmenler. Ama sizin bu bahsettiğiniz hayat öğretmenlerin piri olmalı enfesti yürekten kutluyor ve alkışlıyorum selam sevgi ve hürmetimle
Hayat budur işte. Birkaç satırlık dize kadar kısa, o satırların anlamı değerince uzun... Gönlümüzün alabldiğince engin, taşıyabildiğimizce zengin... Omuzlarımızda bazen bir şal haffliğinde şık, bazen altında ezilebileceğimiz kadar ağır bir yük... Bizler kendimiz ne hissediyorsak o yuz sonuçta. Ot olup ezilmekte var, ççek olup koparılmakta kökten ayrılık ve bir vazoya süs kuruyana kadar. Oysa bir ağaç olabiliesek kök salıp, çiçek açan, ve tohumlarımız bazen ardıç kuşları ile taşınır bazen de rüzgarlarca kıtalara..Baki olamak var asırlarca, nesillerce... Simgemiz olan çınar misali oluruz haklıca. Teşekkürler sayın şair. Çok teşekkürler hatırlattıklarınız çin. Sevgi yüklü saygılarımla.
Hayat herkese bir şeyler öğretiyor şair Siz hayattan çok şeyi öğrendiniz Gönül dilinizi yüklediniz hecelere hayatı çok anlamlı bir şiirle ifade ettiniz ilham dolu bir hayat diliyorum Gönülden kutluyorum
HOCAM DEDİM EY HAYAT SANA KIRMA ŞEVKLERİMİ YAŞLANSAM DA ÖĞRENMEMİN YAŞI OLMAZMIŞ DENİRSE DE ZORLAŞIYOR AN VE AN... çok etkiledi şiiriniz offffff offfffff tebrik ederim...
Yüreğinize iyilik tohumları ekin... Büyüyüp yeşersinler... Kötülükleri yok etsin onlar... *** hayat boyu öğrenecek çok şey var. öğrenciyiz işte ne olacak. yüreğinize sağlık. mısralarınız anlatılanı içerinizde taşıdığınızı çok iyi ifade ediyor.