Kim demiş ki eylüller, her zaman olur firak Sevgiler yağmur olup, gönle yağdı yeniden. Suçlusu sonbaharlar, saçlara düşünce bir ak Sevdanın yeşerdiği, taze çağdı yeniden.
Sen gelmeden bahçemde, boynun bükmüştü sümbül Gül hazanı yaşarken, çıkıp gelince bülbül Gönlün şimdi gönlümde, bana en büyük ödül Gökkuşağı açınca, güneş doğdu yeniden.
Gönül sevdiği ile, zerrede bulurken can Hemhâl eyleyip yâri, yanacaksan onda yan Seven gönüller bilir, herkese olsun ayan Mutluluk hüzünleri, aşkta boğdu yeniden.
Sessiz haykırışlarla, anılırken hep adın Düşlere akıp gelen, sen miydin güzel kadın Bakışta kenetlendi, gözümde kaldı tadın Mutluluk gönülleri, saran ağdı yeniden.
Fazla söze ne hâcet, birleşti artık yollar Mim çekilip sussa da, konuşmasa da diller Yeter ki gönül sevsin, tene değmesin eller Bakışlar bulutlardan, huzur sağdı yeniden.
Kavli karar ettiysen, durmalı yâr sözünde Bir damla sevgi ile, dünya olur özünde Bir sıcacık buseyle, güneş açar yüzünde Sevdiceği bağrında, yüce dağdı yeniden.
ŞİİRİME O GÜZEL SESİ VE ETKİLİ YORUMUYLA CAN VEREN SEVDALİNKO HANIM A SONSUZ ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgiler yağmur olup gönle yağdı yeniden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgiler yağmur olup gönle yağdı yeniden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli üsdadım kalemin ne kadar güzel yazdığı ve yorumun ne kadar güzel yapıldığı çok güzel bir eseri hem okudum hem dinledim. Sizleri ve güzel sesi ile yorumlayan sevda linko hanım efendiyi tebrik edrim Yüreğinize sağlık
şiir mısra mısra yağmış sevgiye...sevgi çiçek açmış...sevgi sevgi kokuyor...sevgiyi anlatıyorsa bir şiir pınar olup akmak lazım mısralara.mısralara karışmak ve mısralarda yüzmek...
ve bazen sadece koklamak yeterlidir sevgiyi...buram buram içimize çekerek..sevgi mısralardan dökülürken kelimeler şemşiyesiz ıslanır...
ve her kelam aslında bize sevgiyi anlatır...
gönlünüzün şemşiyesiz kalması dileklerimle...
saygılar sunarım yüreğinize,esenliklerle...
HAH BİDE ŞİİR DİLLENMİŞ BEN BURAYA YAZARKEN.SÜPER OLMUŞ YANİ....ŞİİR MÜTHİŞ,YORUM HARİKA... HER İKİ ŞAİRİMİZİ DE KUTLUYORUM BİR KEZ DAHA...
SAYGIYLA...BİR DE TUŞLARIM BASSA..:))
ŞİİRLERİN ŞAİRİ tarafından 10/1/2013 7:41:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
ŞİİRLERİN ŞAİRİ tarafından 10/1/2013 7:44:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevilene duyulan muhabbet bu kadar mı güzel anlatılır değerli üstat. Betimlemeler o kadar güzel yerleşmişki hayran oldum. Haklısınız sevdanın ne yazı na güzü ne mevsimi vardır Çat çalar kapıyı dalar yüreğr
Sessiz haykırışlarla, anılırken hep adın Düşlere akıp gelen, sen miydin güzel kadın Bakışta kenetlendi, gözümde kaldı tadın Mutluluk gönülleri, saran ağdı yeniden.
Fazla söze ne hâcet, birleşti artık yollar Mim çekilip sussa da, konuşmasa da diller Yeter ki gönül sevsin, tene değmesin eller Bakışlar bulutlardan, huzur sağdı yeniden.
Kavli karar ettiysen, durmalı yâr sözünde Bir damla sevgi ile, dünya olur özünde Bir sıcacık buseyle, güneş açar yüzünde Sevdiceği bağrında, yüce dağdı yeniden.
Tebrik ediyorum eylül şiirleri hüzünlü oluyormuş yüreğine sağlık selamlar.............................
çok güzel bir şiir olmuş kardeşim.herkesin aksine sen benim düşüncemdesin.herkes eylülü sevmezken ben seviyorum.bitti işte gitti.iyisiyle kötüsüyle hayırlısıyla bir ay daha geçirdik.Allah daha nice eylüller nasip etsin kardeşim..
suzan çelik tarafından 10/1/2013 3:03:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
selam arkadaşım nasıl güzel bir sevda şiiridir bu ki insanın yüreğini yerinden oynatır gerçi her zaman sayfanıza geldiğimde şiirlerinizi hayranlıkl okurum yine aynı tadında okuyup şiiri yüreğimde götürüyorum arkadaşım sevgi ile kal
Gönül sevdiği ile, zerrede bulurken can Hemhâl eyleyip yâri, yanacaksan onda yan Seven gönüller bilir, herkese olsun ayan Mutluluk hüzünleri, aşkta boğdu yeniden.
Paylaşım için teşekkürler Ahmet hocam. sevgiye dair gönülden dizelere dökülen duyguları beğeniyle okudum. Tekniğine uygun bir hece şiiri. Kaleminiz kavi,gönlünüz hoş olsun.Saygılar.