Sana gül desem Gamzelerinde sakladığın güneşi sunar mısın bir yudum Okyanus gözlerinle bakar mısın gözlerime Narin bir kelebeğin kanat sesleriyle Gel desem kimseler duymadan Damla damla akar mısın yüreğime
Sana şiir yazıyorum desem Sevgi dolu yüreğinle damlar mısın hece, hece yüreğime Sen diye başlasam satırlarıma O dim dik duruşunla Alfabemin ilk harfi Elif’im olur musun?
Solmaz çiçekler yetiştirsem gönül bahçemde sana Hazan bile dalından atarken yapraklarını Sen sıkıca sarılır mısın yüreğimin bir dalına Can olur musun canıma! Tutar mısın yüreğinle yüreğimi yarına…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gül desem gülermisin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gül desem gülermisin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her yürek seve bilir ama her yürek sevdiğini itiraf edemez. Çok güzel bir şiirdi yüreğinizden, içinizden geldiği gibi yazmak en güzelidir. Bunu başarmak dahada güzeldir. Tebrikler sizi yürekten kutluyorum Ahmet bey. Saygılarımla.
Değerli kardeşim.içtenlilik, ölümsüzlülüktür sevmek. İlk insanın, Havva'nın Adem'in saflığını ve temizliğini, çocuk masumluğunu taşımaktır sevmek.sevgiliden gelen her hareketi ve her sözü kabullenmektir. O na asla gücenmemektir.Her sözünü altın değerinde olduğunu düşünmektir.Fedakarlıktır,hoşgörüdür,anlayışlı olmaktır. Ama asla ucunda ölüm olmadan .şiirin çok güzeldi kardeşim.Kahramanın sevgilisini zorlamadan ne kadar güzel davet ediyor.inşallah gelir.Gelir de o da mutlu olur.
Aklım Almıyor Unutmak sevmekten kolay demiştin; Olmuyor sultanım, kolay olmuyor. Hepsi bir mevsimlik olay demiştin; Dolmuyor sultanım, zaman dolmuyor...
Sen gittin kaderim düşman kesildi; Alnına simsiyah mührü basıldı. Bütün aynaların yüzü asıldı; Gülmüyor sultanım sensiz gülmüyor...
Ben Allah'tan sonra seni överim Seninle var oldu benim değerim. Senden başkasını nasıl severim! Almıyor sultanım, aklım almıyor... Cemal Safi
GÖNÜLDEN KOPUP GELEN BİR SEVGİ İLE SUNULURSA BİR DEMET ÇİÇEK SEVGİLİYE,KARŞILIĞINI MUTLAKA ALIR EN GÜZEL HEDİYE İLE KUTLARIM UMULUR Kİ UMUTLAR GERÇEK OLUR TEBRİKLER HAYIRLI GECELER
Harika... gerçek seven budur işte, yürek sesin her daim dolu dolu aktı sayfalara..sizin tarafınızdan sevilen çok şanslı olduğunu biliyor mu acaba .. kutlarım değerli abimi saygılarımla..
Samimi duygularla yazılan her şiiri okumak büyük keyif hele sizin gibi kelimeleri ve cümleleri güzel bir aheng içerisinde sunan şairlerden okumak daha da büyük bir kazanım okuyucu açısından.
bunun sırrı şiiri sevmek okumayı sevmek ve birazda benim mizacım galiba...)))) bunu bana bugün biri daha sordu ekstra bir şey yapmıyorum... hani annelerimiz bir yemek güzel olunca ne kattın dediğimizde bize diyor ya...
bir parça sevgi katıyorum yorumlara....şiiir sevgisi..insan sevgiisi...hayat sevgisi...
iyi günler hayırlı haftalar dilerim dost kaleme...
Sevgili Sevdalinko; sizin yorumlarınız en az bir şiir kadar ahenkli ve değerli oluyor bunun sırrı ne acaba, ama biliyorum siz aceleye getirmeden saygı duyarak her şiiri harfiyen okuyor ve yorumluyorsunuz, bundan dolayı size bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum, sevgiyle kalın
Çok güzel bir şiirdi yüreğinizden, içinizden geldiği gibi yazmak en güzelidir.
Bunu başarmak dahada güzeldir.
Tebrikler sizi yürekten kutluyorum Ahmet bey.
Saygılarımla.