Hani bir şarkı vardı kulaklarda payidar Veda kokarken arya hüznü de kendi kadar Öyle bir zaman ki an ahval tümden pür-nihan Maskede fetret devri yaşanırdı na-gehan. Mimiklerdeki korku kâbus telaşı rüya Ezan salâ arası dönüp dururken dünya....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-ARYA- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-ARYA- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
altı mısrada uzunca bir şiir okumanın tadı ve keyfi ile teşekkürler şiirde eski kelimeleri hep çok sevmişimdir ki çok güzel kullanılmış yüreğinize sağlık
Hani bir şarkı vardı kulaklarda payidar Veda kokarken arya hüznü de kendi kadar Öyle bir zaman ki an ahval tümden pür-nihan Maskede fetret devri yaşanırdı na-gehan. Mimiklerdeki korku kâbus telaşı rüya Ezan salâ arası dönüp dururken dünya....
Evet ''ezan sala arasi'' iste boyel bir Dunya... Guzelsin, guzeldi yine... Tebriklerimle, sevgiler Arkadasim..
Yüreyinize saglik kısa ama özde duygu seli satırlarınız var olun saygılar selamlar...
Hani bir şarkı vardı yarası dilde kalan, Dualardır lebinde kelama secde kılan, Hani tamsa telaffuz tilaveti vacip olan, İnsandır bozan insanı buna neylesin zaman...
çok beğendim, çok..
sevgimle pambıkım...