Letrik Tevriye Şehrisin Cançiçeğim
hayrettin taylan
türk şirinde ilk ve yeni tarz… Letrik Tevriyesel tarz( letrizm harfçilik, tevriye, ikiden fazla anlam) c’anlandırma d’önemsi, b’aşımla b’aşları ç’ağlatır sevi pi’narında k’alanlara hoşluğun ç’ağ, b’akanlara gönül boşluğun sevmeye d’alışma ruhun mod’eline göre d’uygun z’amanlarda geldim sana özgünlüğünüzün k’alkışında ayağa kalkar sevda ç’ağı yeniliriz g’aflara, yeni s’öz d’antelinde işlenir veba’limiz yas’aklıyla gideriz kalbin kuytularına, k’açık demler bekleyerek 2. b’aşını döndüren g’eleceğin ç’alışkan mecnunuyum g’örünenleri k’ardeş kılan binlerce isteğin emir gülüsün sevdaya bir n’oksan ,y’araya bir p’araf attım gönlümce n’azar n’azar sırların keşfinde yüreğimin d’eşiklerini s’erdin g’el’işini teyitleyen yoksul düşlere g’örselenişin başlıyor a)yaza...b)eyaza..c)ana , d)araya e)leme gelmiyor yalnızlığın y’el olup vuslatın s’açlarında y’alnızlığımı t’okluğunu işvelemiyor sensizlik ç’alışan b’eden bir z’amanın son nefesinde sar’hoşum bilesin 3… a)yarıma...b) ağrıma, c)an’evime..d)ağıtıma ..e)sirliğime dokunmaz şıklığın y’aratanın sevi hediyesisin diye g’özdeliğine cevap kaldım c’anımın kıymetinde sahipsiz şehirler rengi gibi p’aklandım s’ana nefes ile nefsin k’atığında s’ayıldım sevdanının sil’ahlarında s’aza düşkünlüğüm aba t’elinde ç’alınmaya b’aşladı gül/şehrim 4… p’andominci gibi sessiz, b’ensiz oynadın p’eriliğini n’akillerim s’ana ,b’aşımı d’öndüren z’amanım s’ana b’akmayın sözsüz romanlarımı yakan sevi n’ar b’akışına son’ uçta..z’ahir çok y’akında, sevmek tek şık oluyor şıklığınla ön’cemin sonrasında n’azların sırlanır beni toplar cem’ali’n y’aşarı v’ar bu dün’yanın …yeter ki s’öz b’enden b’ana sen olsun |