Bir zamanlar hiç yokken Şimdiyse varken Ne değişti sanki ölümlü dünyada? Acılar,sevinçler harmanlandı Durdu habire! Ve Yaradan, Her şeyi iyi yapmış omalı ki, Geldiler Uzun ya da kısa Bir süre kalıp Sonsuza ulaştılar....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE DEĞİŞTİ ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE DEĞİŞTİ ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adnan Üstadım, İnsanların dünyaya gelip, bir süre kalmaları yüce Yaradan'ımızın bir eseri. Bunu anlatmak istemiştim. Bu hususta farklı fikirlerimizin olduğundan bahsedilemez. Teşekkürlerimi iletiyorum.Sağlıcakla kalın. Saygı ve selâmlarımla..
Azimet Ustam, çok çok teşekkür ederim. Sizler sayesinde bu siteden ayrılmak o kadar kolay değil. Sizler gibi değerli ustalar şiirlerin hasını yazıyor bu sitede..Saygı ve selâmlarımla...
Kul Düşünce bir şeyler diyorsa, içerisinde oldukça derinlere giden bir anlam vardır. Kimi kullar düşüncesiz olabilir. Ama bizim Kul Düşünce'miz! Tepeleme, silme düşünce yüklüdür. Allah,sağlık ve sıhhat versin..Saygı ve selâmlarımla..
İbrahim ustam,sahi mi diyorsun?Yani iki uluslu bir dünyaya doğru mu gidiyoruz? Yani diğer uluslar erir giderler, biz de içinde! Üstat öyle bir şey yazıyorsun ki, olur mu olur? Kendine iyi bak..Hoşa kal..Çokça sevgi,saygı ve selâmlarımla..
Gönül sesiniz bitmesin, daim olsun.....
Güzel şiirinizi Okuyarak beğendim…
…………………….....................................Saygı ve Selamlar.