(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TANRI KELAMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TANRI KELAMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım, ilginize teşekkürlerimi arz ederim. İyi ki varsınız. Sizin gibi değerli edebiyatseverlerle tanışmak, büyük bir şanstır. Saygı ve selâmlarımla...
Bekir üstadım, ben de sizin bayramınızı içtenlikle kutluyorum. Daha nice bayramlara sağlıklı ve sevdiklerinizle beraber... Yorumunuz için de teşekkürlerimi arz ederim. Saygı ve selâmlarımla...
Yürekten yüreğe akan anlayış, hoşgörü, ilgi, saygı ve sevgi seli insanın insana insanca yaklaşmasını sağlayan en görkemli erdemlerdendir. Sağ olasın değerli kardeşim. Tebrik, teşekkür ve selamlarımla…
Kadri Hocam, Hak yolunda gidene kim ne diyebilir ki? Diline de sahip olur, davranışlarına da.. İlginizden ötürü çok teşekkür ederim. Çok sağ olun. Saygı ve selâmlarımla...
Azimet ozanıma sonsuz teşekkürlerimi iletirim. Tanrı'dan sağlıklı nice yıllar niyaz eylerim. Sayfama iştirakle bana yeterli desteği veren dostlarımdan birisi de sizsiniz! Saygı ve selâmlarımla
Kıymetli üstadım, aynı sizin gibi düşünüyorum. Burada anlatmak istediğim de zamanımızda insana insan gibi davranmaktan başka bir şey değil! Önemli olan kalp kırmadan, barış ve dotluk içinde yola devam etmek. Esenlikler dilerim. Saygı ve selâmlarımla..
bazısı öyle olsun bazısı böyle, kral kanını katmışsa tanrı bazılarının damarlarına onunda var bir bildiği ama da aynı niyet de ötesi neden önemli, insanlar sever kralları simgeleri ve onları hatırlar hep sende benim dediğimi düşün şair.
Yasemin Hanım, sayfama hoş geldiniz, sefalar getirdiniz. İlgi ve alakanızdan ötürü teşekkürlerimi iletirim. Sizin dediğiniz gibi belki sevenler vardır kralları. Saygı ve selâmlarımla...