(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve Tahir De.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve Tahir De.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın sevgili şiir dostum mükemmel bir şiir. Duygular hisler ve anlatımlar su gibi. aktığı bir zaman.işte o zamanın meyvesi olan. eseri Kutluyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum. Selam ve saygılarımla.
Bilirken susmak, bilmezken söylemek kadar çirkindir. Bilmezken söylemek, karşıdaki insanı yanlış yollara götürür. Bu işin içine iftira atmak da girer.İsmail Bey, şiirime gösterdiğiniz ilgiden ötürü çok teşekkür ederim.. Saygı ve selamlarımla..
Dünya kimseye kalmıyor sevgili kardeşim. Gönül kırmadan, kul hakkından vebal yüklenmeden, ömrünü güzel şeylerle geçirene ne mutlu. Kaleminiz daim olsun efendim.
Mahmut hocam merhaba. Yazılarınızı zevkle okuyorum. İdealist bir öğretmen olmanız daha çok ilgimi çekti.. Şiirime yaptığınız yorum için de teşekkürlerimi iletiyorum. Çok sağ olun, var olun!!
Kul Düşünce hocam, ilginizden ötürü çok teşekkür ederim. Yorumunuzla beni öylesine çok mutlu ediyorsunuz ki, mevcut sıkıntılarım uçup gidiveriyor!! İyi ki Edebiyat Defteri 'nde sizin gibi bilge bir insanımız var!! Hoşça kalın saygı ve selâmlarımla...