(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GARİPTİR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GARİPTİR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dişi var, parası yok ! Parası var, dişi yok ! Hem dişi, hem parası var ! Ne dişi, ne de parası var ! Allah, yaratmış işte ! ____________________Çok kısa, lakin çok şey ifade eden ,arif duygular Köze düşen engin yüreğe selam ve saygılar
Ne dişi, ne de parası var! İşte garabet burada başlıyor.Parası olsa, gidip dişini yaptıracak. Kaldı ortalıkta.Belki bir yardımsever çıkıp dişini yaptırabilir. Salt dişle de olmuyor,yemek için para lazım! Ne yapsın zavallı Kazım? Murat Bey'im bir sürü laf edip, başınızı ağrıttım.Özür dilerim.Hoşça kalın..Saygı ve selâmlarımla..
Hasan Hocam, kiminin malı var,sıhhati yerinde değildir. Kiminin az-çok sağlığı yerindedir, fakat fakirdir.Gerçi,en büyük zenginik, sağlıktır. Sağlıklı olabilmek için de bilinçli bslenmek lazım. Ve bu da elinde bir şeyler varsa mümkündür..İlgi ve alakanıza canı gönülden teşekkürlerimi arz ederim.Saygı ve selâmlarımla..
Mehmetali üstadım,sizi azıcık da olsa tebessüm ettirebilmişsem; bu benim için bir övünç kaynağı sayılır.Teşekkürlerimi iletiyorum.Hoşça kalın..Saygı ve selâmlarımla.
Üstadım, doğru söylüyorsun.Diş parçalayacak ki, sindirim sistemi de kolayca işlevini yapsın.Teşekkür ederim ilginize..Esenlikler dilerken,selâmlarımı de gönderirim....
Güler üstade, Tanrı'nın türlü türlü işleri var! Kimin başına ne geleceğini bir tek Yaradan bilir.Kimisi ana-babadan varlıklı doğar, ama sağlıklı değildir.İnsan çeşit çeşittir sözün kısası. Kendinize iyi bakın. Saygı ve selâmlarımla..
Garip olsun varsın, severim zira ''Sev yaratılanı Yaradan'dan ötürü!'', öyle değil mi? Yeter ki hilkat garibesi olmasın, efendim. Tebrik, teşekkür ve selamlarımla...