Biz birbirimizin gözlerinden ne zaman baktık o zaman sevdik
Öyle yorgunum ki hayat tüm dünya omuzlarıma çökmüş gibi eziliyorum altında her günümün bir çile bir koşuşturmaca ve sen sevgilim aklıma geldikçe isyanlarım içten içe çoğalıyor mühürlenmiş haykırışlarımın arkasına saklanmış, tek mutluluğumsun aslında mutluluğum, uzaktaki yanım sensiz bu hayat nasıl yaşanır ki söyle dayanma gücüm senin gözlerin ve sözlerin tek tesellim...
Yıldızsız gecelerde sönük hayallere dalarken ay ışığı gözlerini arıyor gözlerim ve ellerim karanlıkta, seni sobelemek isterken dokunduğum yalnızlığımla irkiliyorum yine ahh yar bir bilsen hayatımın aydınlığının sana bağlı olduğunu karanlığa mahkum ettiğin için utanırdın kendinden...
Ve Ne çok bakıyor zümrüt gözlerin yeşil bir şiir sözlerin ben gözlerinin kuyusunda sana mahkum edilen aşık bir kıvılcım gülsen bana geceyi süsleyen yıldızlar, kaysa gözlerine ve ben aşkı gözlerindeki yosunla yazsam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biz birbirimizin gözlerinden ne zaman baktık o zaman sevdik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biz birbirimizin gözlerinden ne zaman baktık o zaman sevdik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.